Kort geleden hebben we een offerte voor rolluiken laten maken. Nu vraag ik me af, kun je op de prijs van de offerte nog afdingen? Of is dat niet wenselijk. We willen sowieso akkoord gaan, maar wilde proberen af te dingen naar een rond bedrag.
In mijn ogen kun je in ieder geval altijd proberen te onderhandelen. Ik was nu bezig met een schilder. Heb er twee laten weten dat het tussen hen ging en beiden kwamen meteen terug met korting van 10%. Sowieso vraag ik nooit aan maar 1 partij offerte, tenzij het om iets kleins gaat.
Ja hoor, bij zoiets zou ik dat zeker doen. Sterker nog, ik weet bijna zeker dat ze dat al in de offerte incalculeren
Jazeker!! Vind ik zo leuk dat afdingen 😄 Ik heb dat ook gedaan voor een vaste trap en dakkapel. Toch 2500 d'r af kunnen halen.
In het buitenland vind ik het ook geweldig om te doen. Maar hier in NL nooit gedaan eigenlijk. Degene die kozijn had gemaakt had een prijs laten maken bij een bekende, heb me er verder eigenlijk niet zo in verdiept. Misschien nog eens een offerte ergens opvragen. Wat is normaal, 10% onder de prijs gaan zitten. Gaat om 3 rolluiken.
Duik er gerust 20% onder. Word behoorlijk winst op gemaakt. Niet echt op de uren trouwens maar wel op materiaal, hij zal dan zeker met een tegenbod komen.
Ik weet niet waar je woont maar in flevoland woont een van de goedkoopste rolluiken leverancier. Met goede service. Ik heb er een screen vandaan en kreeg 30% korting. Altijd afdingen.
Ja hoor! hier met kozijnen gedaan. Gezegd dat we eigenlijk een bepaald max bedrag in gedachten hadden en ze gingen akkoord