Wagen ombouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Mijn dochter is bijna 8 maanden. Zou ik de wagen nu om kunnen bouwen? Ze kan nog niet goed alleen zitten, soms wel en soms valt ze om.

2. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    ik zou het doen als je wagen in de ligstand kan.
    zo heb ik dat bij tara ook gedaan.

liefs linda

3. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Ik heb diana er vadaag ook in gedaan,
    Het weer is zo lekker en ze wil heel graag rond kijken. En het voordeel is hij kan helemaal in lig stand.

Groetjes

4. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    JA onze wagen kan ook in ligstand, ik denk dat wij hem ook maar ombouwen dan. Vind het jammer dat ik haar dan niet meer zie zitten.

Ik ging nu vaker wandelen met de maxicosi op het onderstel, dan kan ze ook rondkijken. Maar iedereen komt dan kijken van; oh even kijken wat voor kleine baby er in ligt.....en dan kijken ze en zien ze een reuze baby van 8 maanden liggen :)

5. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ligt een beetje aan het soort wagen en hoe plat de ligstand kan denk ik.
    Ik heb Anne al een maand in de ligstand van de wagen en ze is bijna 15 weken.
    In het wiegje lag ze namelijk recht, en liep er heel vaak spuug uit.. Als je bergaf ging of een stoepje af helemaal.
    Heb toen contact gehad met Stokke. In landen als de UK, US en Australie (waar je om het minste of geringste voor de rechter wordt gesleept) wordt de Stokke gewoon zonder wieg verkocht en mag ie al vanaf 0 maanden in de ligstand voor baby's worden gebruikt.
    Bovendien ligt ze in een 5 punts gordeltje en in de voetenzak, eruitrollen kan dus nooit. Ze ligt nu net in een hoek van 15 graden. En spuugt niet meer in de wagen..

Als je kindje er stevig en veilig in ligt en nog goed plat kan liggen tot ze echt kan zitten, gewoon doen dus, zou ik zeggen....

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij hebben de wagen al bij 4 maanden omgebouwd, ook vanwege het feit dat hij helemaal plat kan en verder in iedere stand gezet kan worden.
    nu kan hij zelf zitten en vind hij het heerlijk, lekker rondkijken!

joyce

Deel Deze Pagina