Hoihoi, even een vraagje voor de 'net' zwangeren hier.. wat voor 'soort' afscheiding hadden jullie voor je NOD? Hadden jullie normale, dus net als wanneer je gewoon ongesteld werd of was het anders? Liefs! ess
anders Veel meer en wit. Echt heel wit, melk achtig maar dan dikker. Maar niet zo dik als yogurt. Het was vooral echt veel......... en wit....... Ik voelde me in het begin wel wat vies, ik kon wel drie keer per dag schoon ondergoed aandoen. Inlegkruisje dus........
Ik had juist voor en vlak na mijn nod hele doorzichtige afscheiding, wel wat slijmerig maar niet rekbaar. na een paar dagen werd het inderdaad wittig, heel dun
In het begin had ik geen afscheiding het was vooral droog maar hoe dichter ik bij mijn NOD kwam werd de afscheiding wit en romig en net na mijn NOD tot nu toe heb ik zelfs veel witte afscheiding.
ja dat vroeg ik me dus ook af.. ik weet namellijk niet meer toen ik zwanger ven mn dochtertje was of ik wel of geen afscheiding ahd en hoe het eruit zag voor mijn nod.. en ik heb op het moment dus veel afscheiding opeens.. dus zal ik dan toch weer zwangerzijn? incl de misselijk,duiezeligheid en moeheid?
Ik heb mn ovulatie gehad. 2 dagen ofzo geen afscheiding gehad (na al dat vruchtbare draadjeslijm) en toen opeens weer eerst wittige afscheiding, wel reukloos. Was beetje kaarsvetachtige structuur, en beetje veel. Hierna nog steeds afscheiding maar anders soort afscheiding, namelik weer beetje doorzichtig/wittig. lijkt beetje op vruchtbare slijm alleen kun je er geen draadjes van trekken..het is dus nu steeds vochtig down there...heb daarnaast ook andere klachtjes zoals steekjes vlakbij lies/schaambotje, deze steken voelen anders dan ovulatie steekjes, dit voelt meer als banden pijn (toen ik nog zwanger was, helemaal in begin voelde ik dit) ook heb ik volle buik steeds, opgezet beetje. Liefs Sylvia