Wanneer weer ongesteld?

Discussion in 'Na de bevalling' started by prrrsam, Sep 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Mijn meisje is nu bijna 3 maanden en ik geef sinds zij 7 weken is geen borstvoeding meer. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden? Hoelang duurt dit gemiddeld?

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik lees even mee. Zou het echt niet weten.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ik heb 1 week gekolft, daarna FV. Ik ben na 15 weken ongesteld geworden, via anticonceptie. Het kan wel een half jaar duren, heb ik toen bij de HA gevraagd.

4. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Ik geef borstvoeding en ik ben nu, na iets meer dan 5 weken weer ongesteld.

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Bij de eerste 3 weken bv. en na 11 weken ongesteld
    bij en de tweede 6 weken bv. en meteen na het stoppen ongesteld geworden.

Maar er zijn er ook die de eerste 8 á 9 maanden niet gaan bloeden....

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik geef flesvoeding en gister was het vloeien over en vandaag ben ik ongesteld geworden erg gezellig hihi ( ben 30/8 bevallen)

mijn schoonzus gaf bv en die is na het stoppen ook niet meer ongi geworden(ongeveer 8 maanden) en nu is ze weer zwanger, dus waarschijnlijk had ze die maand pas ongi geworden

7. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    hai

Seth is geboren op 23/07
    ik gaf 2 weken bv, daarna flesvoeding
    en 6 weken na de bevalling werd ik ongesteld (jawel , tijdens de controle van de gyn ;) )

8. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik gaf bv....en werd na 9 maanden ongesteld

Me schoonzus heeft toen ze een kindje kreeg die overleden is...dus geen bv gegeven..en die werd na 7 maanden pas weer ongesteld

9. cornelia77

cornelia77 Actief lid

Nov 30, 2008
    138
    0
    0
    ik heb de eerste 6 weken bv gegeven, en werd precies na 10 weken weer ongesteld.

vraag me wel af of je eigenlijk al tampons mag gebruiken..:( vast wel toch?

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

De vlk hier zei dat je de eerste menstruatie nog geen tampons moet gebruiken maar dat het bij de volgende wel mag.

Ze zei er niet bij waarom.

11. cornelia77

cornelia77 Actief lid

Nov 30, 2008
    138
    0
    0
    oeps...

12. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Ik heb drie weken borstvoeding gegeven. Afgelopen week, na elf weken dus, had ik mijn eerste menstruatie. En niet zo'n beetje ook... Het begon maandag en vandaag is het alweer bijna over. Dat is prettig :) Volgens mij mag je gewoon tampons gebruiken hoor. Wat ik weet is dat je direct na de bevalling geen tampons mag gebruiken, maar zodra de boel van binnen genezen is enzo, kan het echt geen kwaad.

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

ja lijkt mij eigenlijk ook wel hoor. Tis alleen wat de vlk zei.
    Ik ben nog niet ongesteld, maar denk dat als het zover is ik toch echt wel tampons ga gebruiken.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik gebruik ook tampons, maar ondanks dat ik maar 1 hechting had is het gebruik van tampons wel een beetje gevoelig.

15. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    ik geef volledig BV en nog niet ongi geworden.

wel tussentijds tot 2x toe een veeg bloed. Dus ik dacht echt: nu ben ik ongi geworden.

en dan hield het net zo snel weer op.

wat is dit?
    we hebben namelijk ook niet zo veilig gevreeen...

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@Assi, pas maar op, je bent nu hardstikke vruchtbaar hoor! (maar dat zal je zelf ook wel weten)

Misschien wat beschadiging van het vrijen? Dat je daardoor wat bloed verliest?
    Ikzelf verlies altijd bloed na sex. Misschien jij nu ook even tijdelijk ofzo?!

17. Angelala

Angelala Actief lid

Apr 3, 2008
    296
    0
    0
    Ik werd na 5 weken weer ongi en gaf Suus afgekolfde bv(wel volledig tot 3 maanden). En daarna 5 weken later werd ik het weer.

18. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    ik wist niet dat je EXTRA vruchtbaar bent na de bevalling ;)

nee de bloedingen leken echt op ongi bloed, maar dan maar een veegje. en die 2 keren dat ik gebloed heb geen sex gehad kort ervoor...
    vind het zo vaag.

ben ook sinds een paar dagen misselijk..overvalt me soms ineens. of hoort dat bij het ontzwangeren?

19. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld hoor :(. Haha nooit verwacht dat ik er zo op zat te wachten.

Terugdenkend ben ik waarschijnlijk wel ongesteld geweest rond de 6 weken (ik vloeide een week na de bevalling al niet meer), maar het was niet veel. Het schijnt dat tussen de eerste keer en de tweede keer na de bevalling, er een lange periode kan zitten. Klopt dat?

Ik heb geen partner, dus zwanger kan ik niet zijn :)

20. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    446
    83
    Limburg
    Ik verwacht dat dat idd wel mogelijk is, je lichaam moet toch weer op gang komen kwa ongesteld zijn. Je lichaam heeft toch hele veranderingen doorgemaakt waarvan het weer moet herstellen.

Share This Page