wordt 3 jaar: wat te geven?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door petra2278, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    Hoi hoi,
    mijn zoontje wordt begin juni 3 jaar...geen idee eigenlijk wat we hem zelf geven.

hij krijgt van schoonouders zo'n waterplay ding.
    zelf willen we voetbaldoeltje geven, maar nog iets (groters).
    zo ongeveer 20-60 euro mag het wel kosten.

hij krijgt natuulrijk wel kleine dingen, zijn lijstje: doktersetje, puzzels, spelletje

maar verder?
    fietsje heeft hij al, hoewel hij het niet kan (herkenbaar?)

2. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Mijn zoontje wordt ook binnenkort 3 jaar.
    Hij krijgt van ons een traptraktor, en van mijn ouders een 3 wiel-step. En nog een heleboel andere kleine cadeautjes.
    Ik vond t ook moeilijk hoor.
    Wij dachten aan een peuterskelter, maar toen mijn zoontje in de winkel was zei hij duidelijk dat hij een tractor wilde en geen skelter, dus toen was t cadeau-dilemma zo opgelost.
    Succes!!

3. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb gisteren op de vrijmarkt bambino loco gekocht helemaal geweldig vind hij het... wilde het eerst voor zijn verjaardag vragen maar voor 5 euro kon ik he tniet laten liggen...

Ik ben ook momenteel bezig met zijn lijstje...

wij gaan sowieso een fietsje kopen...
    verer staat erop:
    skippybal
    boekjes
    iets met diego
    puzzels
    knutseldingen
    en nog wat van dat soort dingen

Ik maak altijd een lijstje aan op lijstje.nl en het hele jaar vul ik dan aan als ik iets leuks weet...

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Mijn zoontje is net 3 geweest. Wij wisten het ok niet en hebben hem wat uitbeidig voor zijn klimtoren gegeven, jungle gym heeft leuke betaalbare spullen.
    Van mijn schoonouders heeft hij een basispakket van lego gekregen met een vloerplaat. Hier heeft hij nu nog niks aan,....maar je kunt het ook nog ff wegleggen, heb ik nu ook gedaan,...des te leuker als ze over een tijdje "zomaar" iets nieuws te spelen krijgen.

Succes en een fijne verjaardag alvast.

ps,...de kids vinden alles leuk,...het probleem is dat de ouders iets anders dan anders willen,...hahahaha,.....zo zit ik zelf nl. in elkaar

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier staat nu op het verlanglijstje:

een loopfiets
    een cd-speler (kinderversie)
    cd's met leuke liedjes
    thomas de trein spullen
    kleren (vraag ik alleen aan mensen met dezelfde smaak)
    Bambino Loco
    spelletjes

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    die lijstjes die julie hier allemaal neergezet hebben,
    zijn dat de dingen die jullie allemaal zelf gaan geven?
    of is dat het lijstje voor de familie/vrienden om uit te kiezen?

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik vind bambino loco ook wel heel leuk.. hoop dat ze het geduld er voor op kan brengen :)

maar eigenlijk verder GEEN idee wat ze voor haar verjaardag zou willen. We hebben onszelf beloofd geen grote LP-sets meer te kopen danwel te krijgen omdat we dat gewoon nergens kwijt kunnen.
    die kleine doosjes is geen probleem.. losse poppetjes ook niet.
    Maar verder speelt ze eigenlijk gewoon nog met alles en heb ik ook niet het gevoel dat er echt iets "mist" in de collectie.

hooguit wat nieuwe puzzels, boekjes.. .maarja als je hele familie allemaal een puzzel of een boekje geeft.. :)
    daarbij willen de opa's en oma's altijd iets "groters" geven heb ik het idee.. en daarvan weet ik het al helemaal niet :)
    Ze is eind september jarig.. dus buitenspeelgoed is gewoon zonde.
    Glijbaantje krijgt ze van ons zodra we een leuke tegen komen... degene die ze nu heeft.. kan ze bijna met dr voeten bij de grond dus die willen we inruilen voor een grotere.. maarja natuurlijk niet pas eind september :)

lastig hoor :)

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben een laptopje gekocht. Voor de rest wisten we het ook niet.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier toen met zijn 3e verjaardag puzzels en knutselspulletjes gevraagd. Extra omdat hij al zoveel heeft... Zo bleef het ook overzichtelijk en mensen gaven dus knutselspul/puzzels en geld in een envelopje... (en sommige kwamen wel met grote cadeaus of andere dingen, ook niet erg, maar zo kwam dus niet iedereen met iets groots)

10. Hester

Hester Niet meer actief

Hier krijgt hij vandaag op zijn feestje auto's, auto's en auto's...
    Van die kleine autootjes van Cars o.i.d.

11. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter wordt volgende maand en 3 en krijgt een step en een springkussen.

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn lijstje, is de hele verlanglijst. Dus ook/juist voor anderen.

Weet eigenlijk nog niet wat we zelf gaan geven, dit lijstje is al zo'n beetje vergeven. Misschien gewoon een leuk dagje weg. .

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

vlak na Anne haar verjaardag blijkt K3 op te treden in ahoy
    daar wonen we naast.... ik zie mogelijkheden :)

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hier verschillende kleine dingetjes gegeven, maar ja dna komt ze ook niets te kort. Een fiets of ene step is meetsal wel hot

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje kreeg van ons een fiets voor zijn derde verjaardag met zijwieltjes. Hij kon toen al wel fietsen, daar waren we een paar maanden eerder bij toeval achter gekomen.
    Inmiddels heeft hij een skelter gekregen en is daar helemaal weg van. En ik heb nog een step liggen voor in de vakantie. Lang leve marktplaats!

Verder kreeg hij van mijn ouders een grote speelgoedambulance, omdat hij helemaal weg is van ambulances. Van mijn schoonouders kreeg hij een speelgoedgitaar en verder een dokterskoffer, kleispullen, dingetjes van Cars voor zijn nieuwe grotejongenskamer.

De jongste kreeg voor zijn eerste verjaardag een schoolbord (?, beetje vreemd cadeau, maar goed). Die viel dus heel erg in de smaak bij de oudste en staat nu ook op zijn kamer. Bij Ikea hebben ze er eentje waar je ook zo'n grote rol papier over kunt hangen, ideaal.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het duurt hier nog even, maar mij lijkt zo'n fototoestel voor kinderen erg leuk!

Deel Deze Pagina