Extreem gevoelige baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wupsie, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi dames,

Zondag ineens een druppel bruinverlies, daarna niks meer. Toch laten checken. Met de kleine alles helemaal goed. Alleen een extreem gevoelige baarmoedermond.

Net naar het toilet geweest en moeten persen, had harde ontlasting. Ik voelde het gewoon langs mijn baarmoeder of baarmoedermond gaan:S

En ja tijdens dat gebeuren gelijk roze afscheiding. 1 wc papiertje, en net nog een klein beetje.

Het is al aan het stoppen. Moet ik me nu zorgen maken?

Maandag was de kleine druk aan het zwemmen, en het is tijdens de ontlasting gekomen..

grr.. wat erg die onzekerheid!:(

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hoi Wupsie, jij stelt mij gerust en nu kom ik dat bij jou doen
    Ik heb in deze prille zwangerschap zelfs een paar keer helder bloed verloren en vervolgens een aantal dagen met bruine afscheiding
    Ook bij mij was de echo goed en hoefde ik me geen zorgen te maken ( wat je uiteraard toch doet)
    Maar het is idd allemaal beter doorbloed en met persen bij harde ontlasting kan zo een adertje springen

Ik heb gelukkig nog geen last van harde ontlasting, maar ben wel bang dat als ik het krijg, ik dan ook snel bloed
    Maar....we moeten maar luisteren naar wat de gyn of VK zegt, als zij zeggen dat er niks aan de hand is, dan zal het ook wel zo zijn

succes

Deel Deze Pagina