de kleine heeft steeds de hik..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magdalena6, Oct 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    jeetje , het gaat wel 2x op een dag dat ZE de hik heeft.. :)
    best grappig gevoel maar in combinatie dat ze ook nog es tegen mijn ribben aan drukt , :confused: is niet altijd leuk.. best vervelend..! :rolleyes:
    heeft jullie kleine ook zo vaak de hik ?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja heel vaak! hier soms wel 4x of meer... vind het op een gegeven moment ook best irritant ;)

3. Niet meer actief

hier ook. Soms idd een paar keer per dag, maar tenminste 1 of 2 keer. Soms inderdaad vervelend, zeker als je echt net je ogen wilt dicht doen om te gaan slapen...

4. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Jups .. Mijn kleine tijd bommetje ;) Onze uk heeft wel 4 keer de hik op een dag.. En nu weer haha

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier ook! In ieder geval iedere avond in bed maar zeker 3 keer per dag!

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ja onze kleine op het moment ook , :rolleyes: vandaar dat ik deze topic heb geopend.. ;) :)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

2 keer per dag vind ik niet veel hoor haha :) Hier ook minstens 4 keer en 'snachts word ik er ook vaak wakker van :)

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    als hij hier de hik heb voelt dat irritant elke keer komt er dan ook erg laag in me buik net bij me schaambot da tik het voel altijd als hij er erg appart bij ligt heeft die de hik pff plaats dat die eens normaal gaat liggen maar nee hoor hij lig elke keer vrij hoog voetjes na me blaas lekker lekker :p
    naja hoort erbij :D

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0

haha , gelukkig ben ik een vaste slaper , ;) het zal vast nachts ook gebeuren maar verneem er weinig van ... gelukkig.. :)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook! Meerdere keren per dag is heel normaal :)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook zeker 4 keer per dag en dus regelmatig 's nachts wakker ervan, (of van moeten plassen, maar dan door die stomme hik niet meer in slaap komen).
    We hebben het met 20 weken op de echo gezien: toen had ze ook de hik. Dat was dan wel weer lachen... Voor de rest word ik af en toe helemaal stapeldol van die tikjes de hele tijd....

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    En ook hier...

In het begin vond ik het wel leuk...nu word het steeds harder lijkt wel en schud me hele buik mee....!

Vooral 's nachts....

Het is ook niet 5 minuten nee het is gewoon echt 4 a 5 x per dag een half uur...

Gulzig meisje hebben wij ;)

13. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Hier ook meestal een keer of 4 en soms meer. Omdat ze al flik laag ligt met haar hoofdje geeft het bij mij alleen een naar gevoel als mijn blaas vol is omdat het tegen mijn blaas aandrukt.
    Het helpt bij mij overhaarruggetje te wrijven meestal stopthet dan langzaam anders kan het inderdaad erg lang aanhouden.

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook wel een paar keer per dag! Ik voel het vooral bij mn lies :)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

De kleine is hier vandaag ook weer lekker op dreef! eerst nog flink de hik gisteravond laat, daarna snachts in bed en ook nog vanmorgen in de auto! hahahaha. Kan het toch echt niet vervelend of irritant vinden hoor!

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    In de buik had Kick ook altijd de hik 's avonds... Toen ik wist dat het een jongetje werd (dat wist ik pas bij 35 weken) toen ben ik hem zelfs Kikkertje gaan noemen door het hikken (en zijn toekomstige naam natuurlijk). Nu heeft Kick nog altijd 's avonds na het eten vaak de hik!
    Lekker herkenbaar! Echt mijn kindje :D

17. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Tamara had in mijn buik ook heel vaak de hik, vooral in het laatst.
    Soms meerdere keren per dag...
    Een heel gek gevoel he... :)

Toen ze eenmaal geboren was, had ze ook erg vaak de hik...dat ging gewoon door dus...heel grappig.
    Nu heeft ze heel af en toe nog eens de hik, maar dan geef ik haar het speentje of wat de drinken en dan gaat het weer over.

Meiden, geniet van alle bewegingen, stompen of hikjes in de buik, want als jullie eenmaal zijn bevallen, gaan jullie het gigantisch missen.
    Echt, spreek uit ervaring... ;)

Liefs Elly.

18. Niet meer actief

Mijn kindje heeft ook zeker wel 4/5 keer per dag de hik.. grappig gevoel :D

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ja dat heb ik vaker gehoord, als het eenmaal geboren is , dat missen vrouwen enorm hun buik en de bewegingen ... is het zo erg dan , dat je het mist ?

20. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Ja, je gaat het echt missen...! :D
    Tamara was een hele drukke baby in m'n buik.
    M'n buik was soms net een golfslagbad... :)
    Ik heb er altijd van genoten, dag en nacht...
    Je moet het maar zo bekijken...Je kindje zit nu heel dichtbij je en dichterbij dan in je buik, zal hij of zij nooit weer zijn.
    Natuurlijk is het ook genieten geblazen als je kindje geboren is.
    Dan kun je hem/haar bekijken, aanraken en knuffelen.
    Zwanger zijn is zoooooo speciaal en de bewegingen ook, dus geniet er nog maar lekker van.
    Na de geboorte van jullie kindje ook lekker genieten!

Liefs Elly.

Share This Page