9 maanden onrustig en vervelend !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Arghhh m'n zoontje is zo onrustig, wil overal op klimmen (vooral op mij), jengelt heel snel de laatste tijd en slaapt overdag heel slecht in. Hij is ook verkouden en geloof ook nog met tandjes bezig maar ik word er echt hopeloos van! Wie herkent dit?

2. Lovelybeeb

4 jun 2014
    36
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik!!! Helaas... 😖 zoontje van 9 maanden die ook extreem onrustig is. Wil alleen bij mij zijn, onrustig slapen, vooral s nachts veel wakker en huilen.. Er zit ook een hele grote rode bobbel bovenin zijn mond dus duidelijk een tand aan t drukken maar pfffff... Vermoeiend ist wel!
    Sterkte 👍👍

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    Ik heb 3 kinderen en alle 3, tussen 8,5-10,5 maanden... dra-ma! Met eten, met slapen, met alles.
    Het is echt de leeftijd. Helaas.
    Neemt niet weg dat het vreselijk vermoeiend kan zijn, sterkte!

Tisunfasetisunfasetisunfasetisunfase :cool:

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor rond die periode,met als topper een meneertje die
    2 weken de borst weigerde.
    Veel wakker s'nachts,huilen...

Het gaat gelukkig over.
    ��

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Thanks! Vandaag was echt t toppunt, om alles jengelen, letterlijk niks willen! Hij eet wel goed en snachts slaapt hij gewoon door (gelukkig!) maar overdag is hij zoo lastig ineens. Had ook lichte verhoging.
    Wat erg Zoe123 twee weken lang de borst weigeren! Ik ben benieuwd hoe lang deze fase duurt grrrr.. Hij wil nu ook steeds staan, dus gaat ook staan in z'n bedje overdag ookal is hij doodop! Slapen ho maar, alleen als mama me in slaap wiegt of in de kinderwagen onderweg :-/

6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Oftewel het bekende sprongetje. ;):cool:

Hier ook een combinatie van tandjes en het sprongetje. Ze wordt vaker s'nachts wakker omdat ze honger heeft. Nee, geen enge dromen of mama honger haha. Ze jengelt veel en loopt constant aan mijn broekspijpen te hangen. Gelukkig eet ze wel goed.
    Dus heel herkenbaar, maar gaat gelukkig ook weer over.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Idd aan de broekspijpen hangen en steeds bij je willen zijn maar dan eenmaal op schoot is t ook weer niet goed en is t weer trekken duwen en jengelen..! Hij heeft al weken lang dat hij overdag moeilijk in slaap kan vallen als we thuis zijn.. Dus dat is eigenlijk niet echt nieuw, maar wel erg lastig! Geduld hebben maar :-/ ga dan altijd zo aan mezelf twijfelen dat ik misschien iets niet goed doe of dat ie zich verveelt oid

Deel Deze Pagina