Extreem haarverlies

Discussion in 'De lounge' started by Mamishka, Oct 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ok ik hoop het maar! Vindt dit maar niks. Maar dan wacht ik nog even af. Dankjewel. :)

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    @ Miss Mac, wat betreft het b12 tekort was als aanvulling bedoeld in het algemeen, niet specifiek voor jou. Ik ken jouw situatie niet, dus zou daar ook niet over kunnen oordelen.

Ik ben trouwens 2 jaar geleden bevallen. Na de bevalling veel haarverlies, maar dat is normaal. Maar ik vind dat ik nog steeds veel haar kwijtraak. Heb geen kale plekken. Mijn haar brak ook veel af. Volgens de kapper kon dat ook onder invloed van hormonen komen.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik weet sinds een maand of 2 dat ik diabeet ben. Bij de volgende afspraak bij de praktijk gaan ze mijn bloed extra onderzoeken want ik heb dit dus ook sinds een aantal weken. Mijn vermoeidheid gaat dus ook maar niet over, dus ze vermoeden toch ergens een link.

Ook ik baal hier heel erg van. Ik had altijd een flinke bos met haar, dit viel eerst al gigantisch uit na de bevalling, welke gelukkig wel weer terug kwam maar nu dus weer. Binnen een paar weken is van mijn volle bos niks meer over. Plukken nog groter haal ik er uit als op de foto, ik kam het nu bewust niet mer als 2x per dag.

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zou even naar de huisarts gaan, dit klinkt wel heel extreem.

Enig haarverlies na een zwangerschap is normaal, maar dit kan ook duiden op iets anders (nee niet dat!) waarbij je veel haarverlies hebt.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb er tijdens mijn zwangerschappen ook last van gehad, en ook denk ik half jaartje er na.. en daarna is me haar weer goed gaan groeien

Share This Page