Ik wil niet steeds de vk bellen omdat ik soms t gevoel heb dat ze me maar een zeikwijf vinden. Stel dus eerst even mijn vraag hier... Ik heb al sinds 2 dagen dat het rommelt. Voel me niet fit (zit dus wel constant binnen met ijswater en plafondventilator aan), rugpijn,doodmoe en buikpijn met veel harde buiken. Sinds gister avond word ik steeds om niks dizzy. Terwijl ik gewoon stilzit. Sinds ik wakker ben vandaag heb ik dit ookal 2 keer gehad terwijl ik niets deed. Wat is dit of moet ik hiervoor wel de vk bellen?
Hoi, Graag zou ik eerst willen weten hoeveelste kindje dit is, hoe ver je zwanger bent, hoe je bloeddruk altijd is en waar je pijn in je buik hebt en wanneer. Opzich kan je met deze vraag zeker de verloskundige gewoon bellen. Liever een keer te veel gebeld dan te weinig! Groetjes Evelien
Hoi Evelien, Dit is mijn 2e zwangerschap. ben vandaag 35+6 en harde buiken doen overal pijn, mijn bloeddruk is altijd ongeveer gelijk.. altijd goed! Gisteravond is kortademigheid terug gekomen en pijn "down under". Toen ik de vk belde vorige week over harde pijnlijke buiken, moest ik maar een paracetamolletje slikken. De duizeligheid is gister in het totaal 4 keer opgekomen en afgezwakt. Heb wat chips gegeten in de hoop dat dat hielp, wat het wel wat deed.
Hoi, Je buikpijn klinkt als normaal passend bij harde buiken. paracetamol kan werken inderdaad. of iets warms zoals een kruik of douche. helaas heb je hier bij een tweede wat meer last van. Het kan geen kwaad zolang ze niet regelmatig komen. je duizeligheid en kortademigheid kan erger zijn met deze warmere dagen. doe rustig aan, drink veel. Ook wat zout eten kan inderdaad helpen. Heel veel succes! Groetjes Evelien