Dag dames! Ik weet nog niet hoe lang ik zwanger ben, krijg maandag eerste echo, maar vermoedelijk een maand of 2. Maar sinds 2 weken heb ik extreem honger gevoel. Ik word er gewoon niet lekker en duizelig van! Om half 10 had ik ontbeten met brinta, je zou zeggen dat je dan wel vol raakt, maar heb nog steeds honger, ik heb zojuist 2 boterhammetjes gegeten, en nog steeds heb ik honger. Wie heeft dit ook? En wat helpt bij jou?
ik herken het niet, maar probeer anders eens kleine porties te eten en te verdelen over de dag! Als men misselijk is helpt dat ook wel vaak En veel drinken (bv water) helpt ook wel om je hongergevoel te minderen
mischien heb je hier wat aan andere topic in zwangerschap http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/438867-continue-honger.html
Ik eet kleine porties verdeeld over de dag. Als ik teveel eet word ik misselijk en als het te lang duurt voordat ik weer eet ook... hoort er allemaal bij
Oo ik heb dat hele topic niet gezien... Ik zat nog te kijken voor soort gelijk topic.. Ik zal het daar ook lezen
Hier ook heel de dag wel zin in eten en dat doe ik dan ook gwn maar wel gezond en niet in 1x heel veel.
Herkenbaar. Ik heb de hele dag een knorrende buik en áls ik eet, ben ik er snel klaar mee. Ik probeer echt dingen te eten waar je lang iets aan hebt: boterhammen, mueslirepen, yoghurtjes, etc. Het schijnt erbij te horen...