Vreselijk..mijn 1e miskraam meegemaakt..

Discussie in 'Miskraam' gestart door migske, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. migske

migske Niet meer actief

Hoi meiden,

Gisteren was ik 6 weken zwanger onverwachts...en erg snel op mijn eerste kindje maar zeker door mij niet ongewenst en was erg blij..

Helaas het mocht niet zo zijn :( , om half 5 gisteren is het vruchtje waarschijnlijk afgekomen en ben nu 'gewoon' ongesteld..

As maandag een echo om te kijken of alles weg is, ik hoop het zo want ik heb na de bevalling van mijn dochtertje nog 2x een curretage moeten ondergaan in 4 maanden tijd vanwege placentaresten heb echt geen zin na dit vreselijke drama om nog eens een 3e keer onder het mes te gaan en narcose :(

Wil alleen ff kwijt dat ok ik nu helaas weet wat het is...vreselijk...ben dr kapot van en ik voel mee met iedereen die er meedere hebben gehad enz...bah wat oneerlijk :(

2. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Veel sterkte meid.:(

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Aaah nee wat naar! Veel sterkte meis!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Veel sterkte meis! Het is niet niks!
    En om je even op te beuren: Ik ken niemand die met zo'n vroege miskraam een curettage heeft gehad hoor. Dus daar zou ik me niet al teveel zorgen over maken.

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat ontzettend verdrietig! :(
    Heel veel sterkte!

6. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Veel sterkte :(

7. Tessa1

Tessa1 Lid

27 okt 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meis...

Heel veel sterkte!

Ik weet hoe verdrietig en leeg je je nu voelt. Ik heb gisteren een curettage gehad, de tweede zwangerschap en dus tweede miskraam.

Ik duim voor je dat maandag in ieder geval alles weg is en de rest je bespaard blijft. Neem je tijd en rust om hiervan te herstellen!

Sterkte x

8. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    Veel sterkte gewenst.. 😞

9. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Heel veel sterkte !

10. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Heel veel sterkte! Het is echt heel zwaar en moeilijk. Ik hoop dat je gewoon schoon zal zijn zodat je geen curettage hoeft.

11. migske

migske Niet meer actief

Bedankt lieve allemaal :( hoelang mag bloedverlies bij een mk eigenlijk duren? Ben zo bang door die 2 curretage's dat het nu is blijven hangen misschien in dat littekenweefsel daarvan..

Deel Deze Pagina