Heel gek maar een bekende van mij dacht dat ze een huilbaby had..kwamen er opeens na 2 maanden achter dat het kindje al die tijd oorontsteking had en dus verging van de pijn...Niet alles heeft dus met (verborgen) reflux te maken. Sterkte ermee..Hoop dat je snel de oorzaak vind!!
het is wel een prachtig meisje zeg! ik zou gewoon even bellen naar de huisarts! wie weet heeft ze echt wel last ergens van.
Zou idd egewoon langs de vervangende gaan, heb dit ook gedaan met mn dochtertje die alleen maar kon krijsen en bleek net als dr broer verb reflux te hebben dan loopt t terug en slikken ze tdoor en hierdoor gaat de slokdarm stuk. Ook heeft ze een koemelkallergie en als jij zegt dat allergieern veel voorkomen is de kans behoorlijk groot dat zij het ook heeft en daar kunnen ze heel onrustig van worden en buikpijn hebben huduitslag en mijn oudste (ja ze hebben alle 3 koemelkallergie) was een "happy sweezer"hij had en erg snorkelende ademhaling dit kwam door de allergie toen hij pepti kreeg verdween dit. En bij elk kind zijn de symptomen anders bij een allergie,zou gewoon testen dan kun je dat in ieder geval uitsluiten. Mn dochter heeft dus medicijnen mottilium en zantac en kijgt borstvoeding of als ik er niet ben nutramigen. doet het heel goed maar toch slaapt ze overdag bijns nooit,ik sliep vroeger ook nooit overdag als baby. Maar ze huilt nog maar weinig nu !!! zoek gewoon verder meid ga idd naar die huisarts ik was dus ook bij een vervanger en die heeft me gewoon zo goed en snel geholpen echt top
vanmorgen weer huilen geblazen, ze ligt nu eindelijk te slapen! Ze is nu ook verkouden, zie nu wel wat snot zitten in dr neusje en ze krijgt zoutoplossing neusspray. Ik zal de HA ff bellen kijken wat die zegt en welke er nu is (ik heb geen rijbewijs dus moet het wel kunnen lopen)
HA was nu niet beschikbaar meer, vanaf morgen weer. Moet eerlijk zeggen dat het vandaag (godzijdank) een ''rustige'' dag is. Vanmorgen wel wat krijsen, vanmiddag enkel wat jengelen en huilen en nu ligt ze te slapen. Ben benieuwd wat de avond brengt!
Fijn dat het vandaag al iets beter gaat. Heb je er al aan gedacht om haar in een soort bakerzak te leggen? Mijn zoontje vond dat eerst verschrikkelijk maar hierdoor slaapt hij nu wel heel goed! Ik heb de swaddle me echt een super ding!
wonder boven wonder gaat het vandaag een heel stuk beter! Wel wat gehuild maar stukke minder! Denk dat ik het ff af kan w88 tot mn eigen HA er weer is!
YESSS Vandaag tot nu toe weer een goede dag! Ze heeft al 2x 4 uur tussen de voedingen laten zitten!!! Nu ff afwachten of ze om half 9 of om half 10 wil. Zou het dan toch gewoon een sprongetje zijn geweest? Ik ga het stiekem hopen!