Mijn zoontje drinkt sinds zaterdag heel slecht de fles. Hij drinkt een beetje en zet hij het op het huilen, echt helemaal overstuur wordt hij. Tussendoor probeer ik zijn fopspeen en dan is het goed. Doe ik de fles er weer in huilt hij weer. Hij krijgt friso voeding voor hongerige babys+ nutriton tegen spugen(150 cc water 6 schejes+ 2 schepjes nutriton). Ook krijgt hij een half uur voor de fles vsm cinababy tegen darmkrampjes. Dus dit kan het niet zijn. Hij is verder goed vrolijk en slaapt ook goed Dus alleen tijdens het flesje huilt hij zo extreem. We proberen zo goed mogelijk vocht bij hem naar binnen te krijgen maar hij laat sowieso tussen de 80 en 100 cc staan Wat zou dit kunnen zijn?? Maak me behoorlijk zorgen.
Hoi hoi, Het enige wat ik kan bedenken is dat de speen te klein is geworden en je dan naar een grotere speen zou moeten. Hij wordt dan een beetje ongeduldig en drinkt niet goed meer. Groetjes Adrienne
Hij heeft een difrax fles en hebben speen s, m en 1-2-3 speen al geprobeerd. Ook adventfles heeft hij gehad
Hoi hoi, Hoe lang doet hij over de fles dan? Hij laat er 80 tot 100 in zitten zei je hè? Dan krijgt hij te weinig voeding binnen. Ik zou toch willen adviseren om andere spenen te proberen. Je kunt de papspeen proberen. Door de nutriton wordt de voeding dikker. Groetjes Adrienne
Ja klopt, hij laat veel staan daarom maak ik me ook zorgen. Papspeen hebben we ook al geprobeerd dat ging hem weer te snel. En doordat hij nu veel huilt doet hij sowieso lang over de fles. Voordat dit huilen tijdens de fles begon deed hij 15 tot 20 minuten erover. Dus ook dit kan het niet zijn denk ik
Hoi hoi, Is er in zijn mondje iets te zien van witte plekjes die je niet weg kunt vegen? Dan zou het spruw kunnen zijn. Dat is een schimmelinfectie! Dat geeft pijn en ongemak bij het drinken. Je kunt het even aan de huisarts laten zien. Als het spruw is, dan krijg hij daar medicijnen voor. 20 minuten is een mooie tijd om over de fles te doen. Groetjes Adrienne
Huisarts heeft me door verwezen naar de Kinderarts. Ik moet er morgen al zijn om half 2. Afwachten dus. Ben echt benieuwd, hopelijk is het niet iets ernstig
Hoi hoi, Dat is ff heftig denk ik! Wel goed dat je morgen al terecht kan, dat wachten is ook niets. Sterkte en laat even horen hoe het is geweest? Groetjes Adrienne
Ja best heftig inderdaad, maar goed, als ik dan denk dat het alleen tijdens de fles is en voor de rest goed te vreden is, beurt me dat nog wel op. Maar hij moet natuurlijk wel eten. Hopelijk komt er morgen duidelijkheid. Ik laat het zeker even weten!!
Ik ben bij de kinderarts geweest. We hebben andere voeding gekregen. Het is licht verteerbaar en helpt tegen allergie etc.. Het moet binnen nu en 10 dagen helpen. Afwachten dus