tractatie kdv

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ,

Hier een zoveelste topic over tractaties :D

Mn zoontje zit op een verticale groep en word 1 jaar binnenkort.
    Ik zit heel erg te twijfelen wat ik zou gaan tracteren voor de kids.
    Of een cadeautje voor elk kindje (een zandschepje bijv met koekje erin)...
    Of...een cadeau voor de hele groep...waar iedereen wat aan heeft.
    Mn zoontje is toch nog te klein om zelf uit te delen dus voor hem zou het echt niks uit maken.
    Wat zouden jullie doen ??

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb een mandarijntje met een ontbijtkoekje getrakteerd.
    Een fluitje erbij en dit leuk verpakt in cellofaan.

Erg makkelijk en niet zo duur. En de kindjes vonden het erg leuk.

Voor de leidsters had ik ipv een fluitje een minikaarsje van een beertje met een hartje in zn armpjes gekocht. Die werden toen verkocht ivm valentijn en vond ze erg schattig.

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt ook een badeendje met een doosje rozijntjes erbij doen ofzo? Dan is het geschikt voor alle leeftijden. En voor de leidsters een doosje Celebrations ofzo...

Alvast een fijne verjaardag!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, zelf ben ik een dwarsligger wat kado's betreft.
    Vind ik totaal niet nodig bij een traktatie, dus ik geef dat dan ook niet.
    Als je echt iets wil geven, zou ik iets voor de groep doen.
    Mooi voorleesboek ofzo.
    Want als ik naar mezelf kijk, alle kado's die meekomen met een tractatie belanden 9 van 10 keer kapot in de kliko.

Toen Tim 1 werd, heb ik figuurtjes gemaakt van ontbijtkoek.
    Met koekuitstekers. Dit is iets wat alle leeftijden wel kunnen eten (oke geen baby van 3mnd;))
    Toen Eva nog op t kdv zat, maakte ik er weleens meer werk van, maar die kinderen geven niks om t feit dat t leuk aangekleed is. Dat beland op de grond, wordt vertrapt etc.
    Gaat ze toch om het eetbare....

5. tulip

tulip Niet meer actief

voor kindjes van die leeftijd vind ik een cadeautje juist leuk. Die waarderen dat meer dan iets moois van eten. je idee van een schepje met een koekje erin vind ik superleuk.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Toen Thijmen 1 en 2 werd heb ik ook een cadeau voor de groep gedaan. Hij zat wel op een jaargroep met allemaal baby's, zag toen het nut van trakteren niet zo omdat die kleintjes toch nog maar zo weinig mogen.

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Wij gaan een zo'n hele grote ballon met rietjes eronder en iets van een mandje er aan vast geven zodat het een luchtballon lijkt. Mandje kun je dan met een danootje of krentjes ofzo doen. Dan heb je én een cadeautje (de ballon) én een tractatie...

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier heb ik toen onze meid 1 werd van die mini kartonnen boekjes uitgedeeld, daar hebben de meeste kinderen wel iets aan en ze waren niet duur bij de action.
    Had ook zoiets van iets eetbaars dan heb je nog verschillende kindjes die het niet mogen omdat ze te klein zijn of allergie hebben. Zo'n boekje vond ik dan leuk want daar kunnen alle kindjes vroeg of laat iets mee.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bij hema hebben ze ook leuke traktatiebadspeeltjes, die hadden we hier in de traktatie, met een nijntjekoekje erbij en een doosje jip&janneke rozijntjes..

Maar vind je idee van een schepje met koekje erg leuk..

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Bij de xenos hebben ze ook badeendjes, die zijn iets groter dan die van de Hema.

Wij hadden een badeendje met doosje rozijntjes gedaan. Mijn zoontje heeft zelf nog zo'n badeendje en die is erg favoriet in bad.
    Als je iets met eten erbij doet zou ik wel informeren of er kindjes met allergiën zijn.
    Mijn zoontje krijgt geregeld een traktatie met een nijntje koekje en helaas moet ik die altijd wegnemen. Is hij niet blij mee.

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb van een beker en binddraad (dik) en van glitter karton een bloem gemaakt, zelf blaadjes geknipt, dan heb ik onderaan de steel een doosje yoghurt rozijntjes van jip en janneke en een mini ontbijntkoekje van de c1000 met een touwtje erom heen en daaromheen crepe papier dat is dus de "potgrond"

Ziet er super schattig uit in verschillende kleuren, oja zit ook nog een ballon bij in.

En op de bloem staat "hoera, ..... 1 jaar!"

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Bij de action hebben ze ook badeendjes, die zijn nóg goedkoper denk ik :)

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben niet zo'n voorstander van snoep, rozijntjes of een koekje vindi k dan wel wee oké.

Laatst kwam mijn zoontje met een zakje met een lollie, spekjes en smarties ofzo, tja dat krijgt hij toch nog niet.

14. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Mijn dochter zit ook op een verticale groep, en toen zij 1 jaar werd, hebben we komkommer krokodillen gemaakt.
    Ik neem aan dat ze in de ochtend rond half 10 allemaal gezamelijk aan tafel zitten om wat fruit te eten, dan kan je de krokkodillen geven, en ze helemaal versieren met wat je zelf wil. Wij hadden het toen met fruit versierd, gezien ze rond half 10 altijd gezamelijk fruit eten. Maar dan wel even ander fruit dan dat ze normaal aten... Wij deden aardbeien, bramen... etc...
    Vonden ze tegek die krokodillen, vooral als je met prikkers de tanden maakt:)

Deel Deze Pagina