draagdoek heb ik ook al.... maar zodra ik naar de wc moet dan moet hij er dus uit en dan begint het weer opnieuw... dit doet hij pas sinds de laatste 3 weken<-- hij lijkt wel overactief ofzo gelukkig slaapt hij snacht's wel meteen na een voeding.
lijkt mijn zoontje wel, het enige wat bij mijn zoontje helpt is een wipstoel in ligstand en daarop een warm dekentje zodat het een beetje krap is en daarop mij zoon en weer een deken erover heen. dat doe ik smiddags als hij slaapt( als ik geluk hebt slaapt hij dan gewoon door) snachts helpt ook nix bij hem.Mij zie je ook gewoon de hele tijd rondlopen. kan het zijn dat je zoontje last heeft van darmkrampjes?was bij mijn zoon wel het geval. ja sorry verder heb ik echt geen tips voor jou zit eigenlijk met hetzelfde probleem
Erg herkenbaar! Yara kon ook zo slecht in slaap komen. Huilen, huilen, huilen alleen aan de borst kwam ze echt tot rust. Het is erg vermoeiend! Omdat ze met een vacuumpomp is geboren ben ik naar de chiropractor met haar geweest. Na 2 behandelingen was ze al veel rustiger. Ik weet niet of voor Gyano de bevalling heftig is geweest?
hhmmm ik zou het niet weten ik weet wel dat de bevalling (weeen) heel snel ging maar ik heb wel 1 uur geperst.... kan het daar ook aan liggen dan?
Als ik het hele verhaal zo lees, dan herken ik wel veel. Mijn kinderen vielen de eerste maanden alleen aan de borst in slaap. Nou is dat voor een baby biologisch gezien ook de meest logische plek om in slaap te vallen, als je naar alle chemische en hormonale processen kijkt in een baby- en moederlijf. En vaak wilden ze na een kwartier nog een toetje, om dan in mijn armen verder te slapen. Wij hielden ze dan altijd goed vast tot ze echt diep sliepen, en legde ze dan pas weg, maar hielden dan nog wel lichaamscontact. Of we bleven lekker naast ze liggen. Was in ons geval gemakkelijk, omdat we samensliepen.
hmm met een normale broek lukt het mij inderdaad ook gewoon om naar het toilet te gaan ideaal is wat anders.. maar het kan wel *grin* gezien anne bijna 3 maanden niet anders te vervoeren was dan in de babybjorn buikdrager.. was dat maar goed ook
Hoi Ramona Onze dochter is nu ruim 4 maanden, maar toen ze de leeftijd had van ruim een maand, hebben wij ook dit probleem gehad. Ze sliep gewoon niet. Ik heb alles geprobeerd, ook tot inbakeren aan toe, maar helaas zonder resultaat. Van het CB moest ik haar steeds laten huilen, van een half uurtje tot drie kwartier! Ik heb dat 1 keer geprobeerd, met als resultaat dat zij beneden en ik boven zat te janken. Ik heb toen besloten om mijn eigen gevoel helemaal te volgen en heb haar steeds uit bed gehaald als ze huilde en ben haar meer nog meer gaan knuffelen en troosten en bij me gaan houden als ze het moeilijk had. Een paar keer heeft ze bij mij op de borst geslapen, bij ons in bed, maar ik heb haar wel steeds terug gelegd. Ze slaapt al vanaf de geboorte op haar eigen kamer overigens. Ik weet niet, we gaan nu hartstikke lekker, ze huilt bijna nooit meer en ik heb het gevoel dat ze genoeg van me op aan kan. Ik laat haar nog steeds niet huilen, ik kan dat gewoon niet. Nu achteraf wilde ik dat mensen meer tegen me hadden gezegd, dat het van voorbijgaande aard is meestal, dat huilen. Ze hebben gewoon even tijd nodig om op hun gemakkie te raken en ze hebben jou daarbij nodig. Althans, zo zie ik het nu...dus onthoud goed, dat het voorbij gaat, dat huilen en niet willen slapen. Ik heb me er toen maar bij neergelegd, dat het gaat zoals het gaat..vanaf dat moment had ik er in ieder geval geen stress meer van en ging het eigenlijk als vanzelf steeds beter..ohja..ikzelf ga elke avond rond 10 uur naar bed..ik pak dat, wat ik pakken kan, dan hou je het ook wat langer vol. Meid, heel veel succes..
Heb je misschien een gewone slaapzak? Ik heb eerst om uit te proberen of het wat was een slaapzak gepakt en de mouwgaten dicht genaait en de onderkant een beetje korter gemaakt met een elastiekje er om heen. Zodat het er het zelfde effect heeft als de gewone bakerzak. En als het dan niet wil kun je het gewoon weer los halen. Maar dat heb ik gedaan.......... bakerzak is natuurlijk wel beter....maar is misschien het proberen waard. Groetjes milou