Mensen moeten hier of het nu winter is of niet altijd meer rekening met elkaar houden dan in het buitenland. Files zullen in Nederland ten alle tijden bestaan. In verhouding met het aantal weggebruikers is ons land gewoon(te) klein. In grote landen met grote snelwegen zul je ook niet snel files tegenkomen.
Hier ook geen zin om met dikke buik de weg op te moeten... Hier in Belgiƫ geven ze in januari tot -25 Dus dat arme meisje gaat denken op de noordpool geboren te worden... Maar mijn kleine kereltje van 3.5 gaat de sneeuw in de tuin geweldig vinden
ja dat kan ik me erg goed herinneren toen ik 7 jaar oud was....heb een mooie, enige foto van mijzelf met buurmeisje op de slee in de witte sneeuw erop...sindsdien tot de laatste jaartjes geen sneeuw meer gezien, alleen in Winterbergen (1990)... Enne...mensen die op de weg gaan of lopen op straat, gewoon rustig blijven....komt goed....
Oh de winter van 1979 herriner ik me nog goed. Ik was 12 en zat in groep 8 (toen nog de 6e klas) en wij gingen op de schaats gewoon over de weg naar school en later hadden we ijsvrij. Vond het geweldig.!!!
die winter ken ik nog! wij gingen ook op schaatsen naar school omdat er gewoon een dikke laag ijs op de wegen lag en de straat oversteken was ook een hele onderneming.. omdat de gemeente de sneeuw aan de kanten had geschoven en je dus overal van die dikbevroren ijsheuvels had..
Ja maar als de sneeuwheuvels er net lagen kon je mooie hoge ijsbanen/glijbanen maken waar je weer met je slee vanaf kon.En je kon er ook mooie hutten maken. Nou ja...meer soort van iglootjes Ik vond het een hele leuke winter.
Ik ben geen fan van sneeuw, het zorgt er bij mij altijd voor dat ik val. Ik durf dan ook niet te fietsen want door mijn angst val ik dan zeker. En nu ik zwanger ben hoeft sneeuw van mij echt niet hoor, ik zit nu niet op een valpartij te wachten
sja meid... misschien hard maar sneeuw en ijs horen er toch gewoon bij in het nederlands winterweer? Dat weet je toch als een bedrijf opzet? Andere bedrijven floreren juist weer. Wat dacht je van mensen die bijvoorbeeld snowboots ofzo maken? Voor de veiligheid van het verkeer vind ik het ook link. ijzel enzo hoeft van mij niet.
Huh begin november? Het is inmiddels bijna eind november maar goed. Ik geloofde het al niet, het is veels te mooi weer daarvoor, maar van mij mag het zo blijven ook. Ik weet sneeuw, magisch, woehoe, maar ik heb rijles en ik weet zeker dat ik em zal knijpen wanneer het begint te sneeuwen en ik ga de weg op.
Mee eens En verder alleen lekker vriezen zonder regen/sneeuw. Dus alleen vorst. Kunnen we lekker schaatsen.
Las vandaag op het internet dat het morgen herfstachtige weer gaat worden en op zondag gaat het stormen, maar niets is zeker.... Winter??? Die laat nog wel ff op zich wachten.....jammer hoor..... Er schijnen hoop mensen die ziek zijn geworden door griep of verkoudenheid. Dus wat extra koud weer zou het wel goed zijn.
ja als er maar geen ijs op de straten komt inderdaad, je zal maar met zn tweeen onderuit ketsen met een wasmachine in je handen . dankje, ik heb er zin in
Nou, eerst maar zien of het idd zo extreem koud wordt! Dan geloof ik het pas Wellicht dat mijn baas dan eindelijk het Nieuwe Werken zal omarmen
Het is nu officieel nog wel echt herfst he?! De winter begint op 21 december - en duurt tot 21 maart(tenminste dat heb ik zo op school geleerd vroeger) Het kan snel gaan hoor.