Extreem koude winter op komst!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    tja we zullen zien we hebben al een zak met zout staan , of het wordt voor op de patat hahaha:)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Rond 5 december wordt sneeuw/natte sneeuw voorspelt met een stormachtige wind.
    Dat is wat de kaarten nu aangeven, het kan nog veranderen, maar deze trend zit alweer een paar dagen in de kaarten.
    Wellicht een witte Sinterklaas :)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Spannend.

Kijk jij weer kaarten????

Zo ja kan jij ons weer voorspellen nieuw topic haha:D

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha ja ik hou de kaarten in de gaten op een forum hier over, maar voorspellen doe ik niet hoor.
    Ik praat de mannen daar na die er veel meer verstand van hebben dan ik ;)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Grappig vind het ook altijd interessant hoe ze dat nu kunnen zien he wat voor weer het word? Hoe bepalen ze dat.
    :(
    Heb je een link van die site kan ik ook eens rond snuffelen heb er wel interesse naar.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Aszz Paulusma :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

:cool: Nu er nog naar betaald krijgen.

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

piet paulusma heeft een weer forum. Daarop zijn verschillende mensen actief die het weer voorspellen op diverse kaartjes!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De KNMI kijkt vast niet op deze site... ;)

Die zeggen namelijk wat anders:
    dinsdag 06 december tot en met dinsdag 13 december
    Grote kans op voortzetting van het wisselvallige weertype. De middagtemperaturen liggen meestal rond of iets boven de normale waarden.

Vooralsnog denk ik zelf dat we voorlopig (gelukkig) nog geen sneeuw, ijs of ijzel te zien krijgen.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    grappig site en heb m ff tijdelijk bij favorieten toegevoegd.

eerst zien op 5 dec...

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou idd.

Het rtl 4 weer vertelde dat er de komende 15 dagen geen vorst of sneeuw te verwachten valt wel storm:)

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zet net fotos van vorig jaar te kijken en toen hadden we dus op 27 november sneeuw... nu dus al weer wat later...

5 dec sneeuw lijkt me een beetje onhandig. Al die mensen die overal heen moeten rijden. Mijn zusje moet 2 uur heen en 2 uur terug rijden om met ons sinterklaas te vieren.
    Doe maar liever 6 dec dan...

Bovendien ook zo zielig voor sint en de pieten op die gladde daken he...

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjah, je kan er weinig aan doen hé als het valt ;)

Ik maak mij nu eerder ongerust over die storm die al een paar dagen op de kaarten staan.
    Check:
    http://forum.onweer-online.nl/uploads/monthly_11_2011/post-4291-1322633765_thumb.png

Zelfs voor een leek moet het wel af te lezen zijn dat er best heftig weer wordt voorspelt.
    Hoe dichter de lijntjes bij elkaar, en hoe paarser de kleur, de heftiger het weer wordt ( met windstoten tot 150 km/h)

Nog enger, de kaarten van nu komen overeen met de kaarten van de watersnoodramp in 1953. Maar toen was er een springtij, wat we nu gelukkig al gehad hebben, en hadden we natuurlijk minder goede waterkeringen.

Maar, het duurt nog 5 dagen, er kan nu van alles gebeuren, dus ik hou het gewoon goed in de gaten :)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik maak me nergens druk om. ik zie het allemaal wel.

16. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Ik ben gek op de winter maar loop nu met een dikke buik rond en moet vanaf volgende week wel heen en weer naar school dus ik hoop dat het niet te glad gaat worden! hihi konden we het weer maar bestellen zo af en toe he? ;) ik ben voor een winterse kerstvakantie dan geeft het niet zoveel. :)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik zie alleen voorspellingen van wel veel neerslag maar +5 graden en windkracht 5 en dat tot dinsdag.

Volgens mij valt het wel mee allemaal en krijgen we pas begin januari flinke vorst.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen voor jullie. Maar nog meer hoop ik dat het 20,21 en 31 dec meevalt. Dat zijn de dagen dat wij op weg zijn naar nl en terug gaan naar Fr. Vorige jaar hebben we er gewoon ruim 20 uur overgedaan tegen normaal 13 uur.

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er nog geen sneeuw ligt. Ik heb verlof en had me verheugd op wekenlang sleetje rijden met mijn dochtertje.

Deel Deze Pagina