nou nee dank je. ik moet zowel zaterdag als zondag van Noord Scharwoude naar Lelystad rijden en terug dus na t weekend dan
Hier regent/hagelt et momenteel ook, maar niet echt erg ofzo. Klein buitje. Wel hartstikke donker trouwens. Maar extreem koude winter op komst? Eerst zien, dan geloven.
O net weer een flinke hagelbui. Precies toen ik onze dochter naar school bracht op de fiets. Eigenlijk ook wel heel leuk. Dochter zat lekker achterop met de muts op. Gieren van het lachen.
Ik zit al de hele dag binnen, had vanmorgen de lampjes al aan. Het is nat, guur, koud..dus ik zit lekker op de bank hoor. We willen zo nog wel even naar buiten, voor de frisse lucht, maar zolang t zo spookt nog maar even niet
ik ben straks nog een uur wezen wandelen met mijn tante en dochtertje, het was best koud hoor. Zo'n gure koude wind. We gaan straks sinterklaas vieren dus heel gezellig Het is kaarsjes weer nu
nou.. na het weekend word het weer zacht... denk dat we maar gaan BBQen met kerst dan zo kom ik niet in de kerststemming.. als temperaturen boven de 10 zitten ..
Eerst vanavond maar even afwachten. Dit gebeurd er momenteel in Schotland : BBC News - Live: Scotland's winter winds En hier gaan wij ook deels mee te maken krijgen. Vanavond zal er vanuit het noord westen een koufront overtrekken met hierin ( zeer ) zware windstoten, regen en onweer. Even afwachten dus, en goed de tuin opruimen!
ik dus ook.. dec en jan mogen van mij echt koud zijn.. en niet dat kwakkelweer waarbij het gewoon nog te warm is voor een winterjas..
in januari moet er veel sneeuw vallen, vooral in de tweede week, dan gaan we namelijk naar Centerparcs
zag het op buienradar bah... heb daar niet zoveel zin in, in die storm. Vond gisterenavond al heftig genoeg.