Oh laat het maar een koude winter worden met veel ijs heerlijk schaatsen. In december graag sneeuw wil me meisje leren skien met kerst . Tupp Mijn dochter is van April en zat er het eerste jaar al in met de zak van de wandelwagen. Ik bond een sjaal aan de openkant van het zitje zodat ze er niet uit kon glijden. Super vond ze het.
Eerst zien dan geloven Diep in mijn hard vind ik het prachtig de winter heerlijk als er een dik pak witte sneeuw ligt( waar nog geen auto over gereden heeft) en dan al die bomen met een dikke laag sneeuw. Vriezen dat het kraakt gezellig met de kerstboom aan en dan ook met de eerste en tweede kerst dag. Prachtig vind ik de winter. Niet van die kwakkel winters die we meestal gewent zijn en met de kinderen het ijs op en een paar weken flink vriezen en dan de elfstedentoch heb het nu al drie keer op tv gezien in 85/86 en in 97 machtig mooi om te zien. Kom maar op met die winter. p.s 2009 december was ik hoogzwanger toen vond ik het wel minder bijna al die weken binnen door gebracht dood eng dan die gladheid. Toen vond ik het wel minder.
Ik ben echt een koukleum maar toch vind ik een echte winter altijd wel leuk! Alleen dit jaar kijk ik er wel wat tegenop maar dit vooral omdat ik half januari ben uitgerekend en dan vind ik die gladheid en etc maar niks
was het dezelfde die zei dat het een topzomer zou worden dit jaar Zal vast koud worden en dat ze al strooizout hebben ingeslagen vindt ik ook niet vreemd....maar of het dan nu echt zooooo koud gaat worden...we zullen zien toch
Heerlijk.. Als dit betekent een winter met veel kou en zon ben ik tevreden. Heb 100 x liever kou en mooi weer of sneeuw dan hogere temperaturen met regen dus kom maar op! Gezellig juist
oeh wat fijn, een strenge winter. We zijn hier al voorzien van winterjassen, mutsen, sjaals, handschoenen. Tim past zijn skibroek van vorig jaar nog. Alleen nog even kijken voor sneeuwboots en een slee, want die komt er nu écht dit jaar o ja, 'onderweg zijn naar' als het sneeuwt of glad is, daar heb ik wel een pokke hekel aan.
Ik heb er wel zin in. Het past bij ons, bij de verjaardag van mijn zoontje en de hele situatie dat het straks lekker sneeuwt en koud is! En dan kerst, heerlijk! Dat wordt in december weer naar de trein toe glijden. Vorig jaar reden ze wel, dus hoop dit jaar ook (geen idee hoeveel ik dan werk.. maar zal vast wel werken tegen die tijd)
HEEEEERLIJK!!! Ik was zo blij met deze zomer, zwanger en maar een paar dagen echt last van de warmte gehad. Op mijn werk is het altijd bloedheet door 2 ovens dus ik mocht echt in m'n handjes knijpen. Laat die sneeuw en kou maar komen, gaan toch ook weer lekker op wintersport deze winter!! Met baby
Ik haat de winter. Ofja de kou maakt me niet zoveel uit, maar die gladheid en sneeuw (tenzij ik er niet doorheen hoef) hoeft voor mij écht niet. Alles ziet er ook zo donker en dood uit
OOoooo gadver... zoooo'n hekel aan sneeuw. Tja voor thuiszitters is het prachtig om te zien, maar zodra je er elke dag doorheen moet vind ik het vreselijk! De kou maakt me niet uit maar die sneeuw mogen ze lekker voor wintersport gebieden bewaren
skibroek voor dochter is al gekocht (gewoon voor in Nederland in de sneeuw hoor) slee is besteld nog een paar snowboots en kom maar op met die sneeuw!
Mijn dochter en ik kijken er al heel erg naar uit! Het wordt alleen wel héel erg uitkijken met die dikke buik dan, en maar hopen dat we niet wegslippen op weg naar het ziekenhuis...
Hier ook, alleen zonder Beerenburg haha. Ze schaatsen door het dorp waar ik toen met mijn ouders woonde ( die er nog steeds wonen ) en ik woon nu weer in een elfsteden dorp Dus laat maar komen! ( Kamers te huur! Hahaha.
Maar die titel, extreem koud... in het stukje staat toch alleen dat het waarschijnlijk kouder dan gemiddeld wordt? Dus dat zegt toch helemaal niks over extreme koude?
Ja vlakbij Harlingen schaatsen ze door een heel klein dorpje Waar ik nu woon is natuurlijk een stad, haha Toen het vorig jaar wat kouder werd, had de familie uit het zuiden van het land ons huis al bijna in beslag genomen