Extreem koude winter op komst!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    waar hebben jullie snowboots gekocht en ik moet ze ook snel gaan kopen voordat het gaat sneeuwen....yeahhh kan niet wachten!

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    ja ze zeiden ook dat het een extreem hete zomer zou worden.....ik heb alleen regen gezien!!
    eerst zien dan geloven.

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja we hadden veel te vroeg zomer gehad....lente werd zomer.
    Zomer werd herfst
    herfst werd superkorte zomer en op weg naar winter.... ;)

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik hou niet van koud.
    Ik doe er niet aan mee!!!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er ook al helemaal zin in, winter kom maar op

Oke nog wel even wachen tot ik een goede winterjas heb, wan dat wil nog niet helemaal lukken

6. adi

adi Niet meer actief

Gisteren was de man van KNMI op de radio. Hij zei dat volgens de officiele voorspellingen alleen gezegd is dat de winter waarschijnlijk net zo streng zal zijn als voorgaande twee jaren.

Daar zijn vervolgens allerlei wilde verhalen uit ontstaan zoals -25 graden enz.

Eerst zien dan geloven, als ik naar buiten kijk kan ik het me haast niet voorstellen. Of misschien dat het weer omdraait, in Spanje sneeuwt het al namelijk.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Laat de sneeuw maar komen :D ( ook voor mijn man, hij hoopt als 1 of andere ANWB'er hier in de buurt alle auto's los te kunnen trekken met onze nieuwe auto... ;) )

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou wij wonen nu niet meer in een straat die doorgaande weg is. Dus dat betekent dat er niet wordt gestrooid bij ons voor. Dat is wel balen.

Kun je al ergens strooizout halen?

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik hoorde pas dat ze zover vooruit helemaal niet kunnen voorspellen. Ze kunnen zelf een week vooruit niet goed voorspellen..:D..lekker afwachten dus.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    Bosi, dat lag van de week bij de lidl.

Aszz, wahaha, moet wel lachen om je man. Toch een soort jongensdroom:)

Zo, wij zijn er klaar voor. Isab heeft een skibroek en snowboots en elize een warme draagdoek, laat de winter maar komen.

(zoek alleen nog zo'n sorrt bivakmuts voor een 1 jarige, heeft iemand die al gezien?)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb toevallig van mijn nichtje 2 bivakmutsen gekregen .. maar DL wilt ze niet op.. zucht

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee dat vind ik met een dreumes altijd zo moeilijk:

Ze willen nooit een muts, wanten of een sjaal. Altijd aftrekken hier.

Gelukkig wil mijn dochter nu alles juist wel om.

13. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb van de week een skibroekje maat 92 kunnen bemachtigen, dus nu zijn man en kind er klaar voor! Ik niet zo, met mn dikke buik, dus ik maak wel sleefoto´s van achter het raam :D.

14. susy26

susy26 Niet meer actief

GATVER!!! BHA! Klote winterrr! heb er zo 'n hekel aan! kijk, mooi alles wit, is zekr wel een mooi zicht: ALS JE ER NIET DOORHEEN HOEF TE RIJDEN! moet minimaal een half uurtje rijden voor me werk, heb wat afgezien afgelopen winters...grrrr...

maar moet t eerst zien, ze zeiden ook dat we dit jaar in de zomer hittegolfven zouden krijgen..nou waar ziin die geweest, in spanje zeker?! dusja... van mij mag het wegblijven! of alleen als ik vrij ben haha.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    Ben wel benieuwd, ik zit tegenwoordig mijn halve werkdag op de weg. ( in de auo dan he, stratenmaker is niet helemaal mijn talent geloof ik..) en moet echt de wijken en buitenstraatjes in, zal maar winterbanden bestellen denk ik he? Scheelt dat echt?

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij wonen op zo'n nieuwbouwplan waar ook niet gestrooid wordt.
    2 winters geleden konden wij niet op het plan, of van het plan af.
    Er is 1 uitweg en daar lag een sneeuwduin van minimaal een halve meter.

Zoiets wil ik wel weer :D Elke dag met de het sleetje boodschappen doen. Zo leuk.

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heb alleen seizoenenbanden en prima om te doen.

18. Yelice

Yelice Niet meer actief

Eerst zien dan geloven! voor de tijd van het jaar is het nu erg warm en zacht! ik hoef de verwaming niet eens aan te doen zo lekker is het.

En die voorspellingen : iedereen spreekt elkaar tegen.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zeg laat maar komen!heerlijk gewoon.
    tafel haard aan kaarsen ook en een dekentje op de bank!

maar nu ben ik ook een wintersport gek dus dat gaat helemaal goed komen.de kids hebben meerdere skipakken net ald hun ouders dus dat is het probleem niet.
    en ach rijden mij een dikke laag sneeuw? daar heb je sneeuw kettingen voor haha.

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Overzichten - Weeronline Nieuws

Hier kun je terugblikken op het weer van de afgelopen jaren. Je kunt op seizoen kijken en ook per maand.
    Dan kun je zien dat de afgelopen jaren de herfsten vrij zacht zijn verlopen en dat we toch wel aardige winters hebben gehad.
    Dus dat het deze week zo zacht is, hoeft niets te zeggen over de komende winter.

Deel Deze Pagina