Morgen is november en we gaan het wel merken. Ik zou er maar niets verwachten. Alhoewel ik toch wel 'n btje teveel ga verwachten....
Gooooooooi die wintervriestraties er maar uit ik heb net een skipakje bemachtigd voor mn kleine meid...zelf maar een legging onder mn broek, en bij mn oudste hoef ik er ook niet mee aan te komen (skikleding)...dit jaar wel de slee jippie heb de keuze uit 2, vorig jaar nog door de sneeuw geduwd met de wagen..gelukkig heb ik mutsy met luchtbanden dus dat ging redelijk...perfecte workout!!!
Ik houd van alle seizoenen eigenlijk Maar vind een goede winter heerlijk, vooral met veel ijs! Heb de afgelopen drie winters al niet kunnen schaatsen, daar baal ik vreselijk van.... dus hoop deze winter wel op de smalle ijzers te kunnen. Sneeuw is ook erg mooi, maar zoals gezegd qua woon/werkverkeer etc is het niet echt ideaal. Ik heb 60 km enkele reis naar mn werk, gelukkig is daarvan 55 km snelweg, dus die kilometers zijn in principe vrij goed begaanbaar. Ikzeg: laat maar komen!!!! Wij hebben beide dubbelgevoerde broeken (jachtbroeken) en voor de oudste een goeie skibroek en de jongste een skipak. Alhoewel ik overweeg om voor de jongste een ander pak te kopen, deze voelt wel erg dun aan. (is inmiddels al derdehands )
@ Hopmarjanneke; even iets anders....bijzonder familie heb je...zelf ben je onlangs moeder, maar straks ook oma en tante...het wordt gezellig kinderboel bij elkaar! Ik hoop t voor jou dat je lekker kan gaan schaatsen in de komende winter!
Ik vind het veel te warm de laatste tijd! Ik wil kou!!:x Denk je lekker een frisse neus te halen met zicht op al die mooie herfstkleuren.. Is het 18,5 graad! Wat een afgang.. Ik wil mijn zoontje een skipak aantrekken!!
Nou ik ook!!! :x Ik haat het als het in de winterse maanden warm kwakkel rotweer is, ik heb dan excuses nodig om warme chocomel te maken, en nu kan je zonder jas buiten lopen
Thank god. Ik was al bang dat ik de enige freak was die dit weer verschrikkelijk vind! Bah. Geef mij maar vrieskou en wolkjes wanneer je uitademt. Heerlijk. En een flink pak sneeuw natuurlijk.
geen freak tamale, ik ben er helemaal klaar mee. Er mag van mij morgen een pak sneeuw van een paar meter vallen en lekker vriezen, heerlijk.
Nou er komt wel ander weer aan. Mijn huid reageert namelijk erg sterk op ander weer ( vaak kouder) en ik heb de plekjes achter mijn oren weer.
nou van mij mag het zo blijven hoor... de hele winter lang Ik haat het als het ijskoud is. Ik vind sneeuw of ijs wel leuk voor een dag of 2 maar daarna ga ik me er aan ergeren... Volgende week een midweekje centerparcs. Zou wel lekker zijn als het niet ijskoud is.
Ik hoop dat er geen sneeuw komt. Daar heb ik een hekle aan, nouja, mooi om te zien, fo als ik thuis kan blijven, maar ik fiets alles en dan is sneeuw doodeng. Dus nee, geen sneeuw please (maar zal heus wel komen ben ik bang...), vriezen vind ik niet erg. Maar zoals het nu is vind ik hetw el okee, maar volgens mij zou het vrijdag gaan regenen, stromen etc. Bah.
het bericht over de horror winter is vast met behulp van winterbanden en strooizout verkopers gemaakt