Extreem kwijlen, al bijna 3 jaar!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door miekie82, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dat klopt inderdaad, onze dochter vindt het nu zelf ook vervelend dat ze met een slab omloopt. Ze zegt ook vaak tegen haar knuffels, niet kwijlen hoor, dat is vies. Klinkt zo sneu.
    We gaan trouwens over een paar weken naar de KNO arts, ben heel benieuwd!

2. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hier nog een erge kwijler.

m is nu 16 maanden en vanaf het begin af aan al een echte kwijler.
    toen ie 7 maanden oud was is hij aan zijn hartje geopereerd en heeft 1,5 week aan de beademing gelegen vanwege een longontsteking. en hierdoor is het volgens ons wel veel erger geworden.

hij is nu sinds het weekend erg verkouden en kwijlt nu nog meer, moet hem wel 4a5 keer verschonen overdag, hij slikt helemaal niks zelf door, hij laat alles lopen, normaal zijn et 2a3 shirts, maar nu dus nog meer.

een slab doet ie nu zelf af, en het helpt niet, die wordt ook nat, en dan plakt het nog meer.

hij is al 4 keer bij de HA geweest voor oorontstekingen en erge verkoudheden en luchtweginfecties. en heb het toen ook aangekaard. hij vertelde dat het minder zou kunnen worden als de neusamandelen verwijdert zouden worden, geeft geen garantie, maar je weet het nooit

nu zal ik morgen weer de HA bellen omdat hij vanaf het weekend al koortsig is en verkouden en weer vol, en hij neigt naar de oortjes, en als het goed is krijg ik een verwijzing van de KNO arts en dan wachten we het af.

ik vind het voor hemzelf nu ook vervelend worden, het is zo plakkerig, en ruikt niet fris, hij heeft rode plekjes op zijn borst van het kwijl, en rondom zijn mond.

hij heeft wel een speentje, maar alleen in bed, en hij ademt indd door de mond en snurkt erg veel.

Deel Deze Pagina