vraagje over de 3D echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door springxsummer, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo meiden.
    Heb bij me 1e dochter ook een 3D echo gehad, prachtig!
    Ze verstopte zich alleen steeds achter de placenta. .
    Maar de ervaring was mooi!
    Nu willen wij voor volgende week ongeveer tussen de 19weken en 19.5 week een 3D echo laten maken.
    We zijn bijna jarig me liefje en ik dus dit word ons cadeau gezamenlijk voor elkaar ;)
    Ik twijfel zo erg aan het geslacht.. ze zei een meisje en ze keek wel 4 a 5x en ik geloofde t zeker wel.. maar de twijfel is al zo snel toegeslagen de echo's van deze baby en van ons 1e dochter zijn net iets anders kwa streepjes (t geslacht) we hebben t toch echt om dezelfde tijd gedaan als bij onze dochter.
    Nu wil ik bij die 3D echo vragen of ze t geslacht kunnen zien..zouden ze dat doen of zou ik het van tevoren al aan moeten vragen? ;)

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als goed is kunnen ze het zien , zou wel even aangeven

Ga zaterdag pretecho doen, geslachtsbepaling ( weet al wat het word) maar hebben het bij me vorige zw schap ook gedaan omdat je 10 echos krijgt en gratis 3d
    Doordat ze er super voor lag hadden ze ruim 30 echos kunnen schieten dus we kregen er 20 cadeau en 2 extra 3d echos bij

Met 3d echo konden ze ook zien het geslacht maar ligt er net aan hoe ze de echo maken of alleen van gezicht of van de hele uk

p.s heb je de echo van je dochtertje ook nog ..dat je verschil kan zien waarom je twijfelt?

3. springxsummer

Bedankt voor je reactie die heb ik wel van me dochter.
    Mar daarop zie je dat t middelste streepje t kortste is :) de foto is een stuk onduidelijker kwa kwaliteit haha

4. springxsummer

Heb de foto wat uitgesneden.
    T was me 1e kindje dus toch geloofde ik t direct en deze echo een beetje gebruikt als vergelijkingsmateriaal omdat t toch echt 100% een meisje is haha

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Daar is het duidelijk om te zien

Kan idd net zo zijn dat het van een andere hoek is genomen
    Bij me dochter was het niet duidelijk te zien pas met 20 wkn wel, Maar daar hadden ze het ook vanaf een andere hoek gekeken en meerdere hoeken

6. springxsummer

Ja precies maar dan ga ik natuurlijk twijfelen heb al roze geshopt zo enthousiast datk ben hahaha.
    Een jongen is net zo welkom maar word dan omschakelen maaaaar nog even dan word t hopelijk bevestigd

Deel Deze Pagina