extreem lange cyclussen, zeer onregelmatig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door esmeedl, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmeedl

esmeedl Lid

20 jul 2013
    6
    0
    0
    Ik ben esmee en ben 22 jaar oud. Voor mij is het de eerste keer op een forum, hoop dat er meiden zijn die meer ervaring hebben of ook gewoon hun verhaal kwijt willen.
    Ik ben in oktober 12 gestopt met de pil. Cyclussen starte heel stabiel met 32 dagen 33 soms 31. Tot de laatste cyclus ineens 54 dagen was en deze cyclus nu al 85 dagen duurt en nog geen menstruatie te bekennen. We zijn nu bijna een jaar bezig voor ons eerste kindje en begin wel de hoop te verliezen. Van de huisarts moet ik afwachten tot oktober 13 voor ze wil doorverwijzen.

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heej.. Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!
    Ik vind het wel raar dat de ha jullie nog niet wil doorsturen met je lange cycli. Een jaar proberen voor een doorverwijzing is alleen als je in dat jaar ook elke maand een kans hebt gehad. Ik kreeg bij de eerste ronde op cyclusdag 80 al gelijk onderzoeken en toen daar uitkwam dat ik PCOS heb een doorverwijzing naar de gyn.
    Ik zou nog een keer gaan en op je strepen staan!

Succes!

3. esmeedl

esmeedl Lid

20 jul 2013
    6
    0
    0
    Hey bedankt voor je reactie,
    Iedereen om me heen gooit mijn probleem op stress.
    Ik moet er wat minder mee bezig gaan. Vind het erg jammer dat niemand het serieus neemt.
    Ik ga je advies opvolgen en ga meteen de huisarts bellen.
    Ik laat het weten!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Vervelend dat je huisarts je laat wachten!
    Wij hadden hetzelfde probleem, had cyclussen tot wel 104 dagen lang.
    Erg frustrerend!
    Mijn eigen huisarts deed er ook wat laks over.
    Ik ben toen naar de vervangende huisarts geweest (een vrouw) en die stuurde me wel door, waren toen een jaar verder.
    Succes met je belletje naar de huisarts, hopelijk stuurt ie je gewoon door!
    Zo niet, ik weet niet of hij een vervanger heeft voor een dag(deel) per week? misschien op die dag een afspraak maken en kijken wat diegene er van denkt..

5. esmeedl

esmeedl Lid

20 jul 2013
    6
    0
    0
    :D YESS!!!!! mijn man is meegeweest naar de huisarts om even wat assertiever te zijn en heb de verwijzing gekregen, gaat er dus eindelijk het een en ander worden uitgezocht. Mocht meteen door naar het ziekenhuis voor bloedtesten (o.a. voor schildklierafwijking ofzo) over 1,5 week al gynacologische echo. spannend wat er gevonden gaat worden maar ben zo blij dat er iniedergeval naar gekeken gaat worden.
    dankjullie voor het advies toch terug te gaan, weet niet of ik zonder ook de moed had gehad. was al zo vaak weggestuurd.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat fijn zeg! Heel veel succes! Hopelijk gaat jet nu opschieten voor jullie!

7. esmeedl

esmeedl Lid

20 jul 2013
    6
    0
    0
    O..o , wat nu? Afspraak bij de gynacoloog staat over 2 weken. Heb vanaf vandaag wel bruine afscheiding. Wat als mijn menstruatie toch nog doorzet? Moet ik dan bellen en dit melden of gewoon gaan? Opzich zou het niet uit moeten maken denk ik. Of wel ?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Maakt niks uit hoor!
    Je hoeft dat niet te melden.

Deel Deze Pagina