Ik heb gisteravond mn piek gevonden met ovulatietesten maar ik heb deze ronde dus helemaal niks geen vruchtbaar slijm gehad en ook geen ovulatiepijn. Slijm heb ik meestal 2/3 dagen voor mn positieve ovu en ovulatiepijn meestal op de dag van mn piek, dus dat laatste kan vandaag nog komen maar gezien mn korte piek verwacht ik dat ze vandaag niet meer positief zijn. Zegt het uitblijven van vruchtbaar slijm iets over de eisprong?
Ik heb zelf nog nooit vruchtbaar slijm gezien bij mezelf. Misschien kan ook dat per ronde verschillen? Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik zou in ieder geval uitgaan van je positieve test.
Herkenbaar ik lees ook mee. Ik heb normaal gesproken erge ovulatie pijn . Wel anderhalve dag meestal. Nu gister dacht ik. Maar heel even en dacht dat zet wel door vanmorgen niks meer! Ik slikte altijd de pil ivm de heftige ovulatie pijn. Nu wensen we een 3de kindje. En vorige ronde had ik wel pijn en nu niks! Zo gek. Naja ik zal moeten wachten en maar zien vind dat wel erg lastig merk dat ik er mee mee bezig ben dan met de andere 2 kindjes. Had overigens wel vruchtbaar slijm , meestal heb ik dat een dag of 2 voor me ei
Ik heb wel altijd minstens 5 dagen ervoor en 1 of 2 dagen erna wel slijm.. maar denk niet dat t heel erg uitmaakt? Ik hoop dat t raak is voor je deze ronde!
Over de pijn was ik iets te vroeg. De shit rrrrreeeal zeg maar. Au, maarrr voor het goede doel. Vanavond even klussen, dan zijn mijn kansen wel benut.