Bij mij was het echt de onregelmatige cyclussen. Heb je eenmalig getest of vaker? Met pcos kan je namelijk altijd een positieve test krijgen zonder dat er een eisprong plaatsvind. Ik heb het ook en heb dan geen eisprong
Wat fijn dat je je eisprong hebt gehad. Heb je er goed gebruik van kunnen maken? Ik hoop da het raak is. Ik zal voor je duimen!
Jaa ik dacht het toen ook @qwerty123 als ik nu een ovulatie test doe zal die ook vast wel positief zijn. Hij wordt dan niet zo donker als de controle streep maar wel enigszins een streep hoor. Achja hopelijk hebben we snel duidelijkheid
Ojee.. dat wist ik niet! Wil dat dan zeggen dat een positieve ovulatietest niet per se een eisprong betekent? Ik dacht hij is positief dus ik heb in ieder geval een eisprong
Die van mij was gewoon met de clear blue. Ik denk smile dan stop ik zijn duur zat Hahhaha. Maar vervelend is dat he. Denk je O dat was het toch niet. Heb momenteel heletijd krampen en lage rugpijn. Vanacht ook wakker van geweest.
Jaa het is helaas wat ingewikkelder dan dat. Je kan ook een positieve test hebben zonder dat je ei springt omdat je op dat moment gewoon veel LH hormoon in je lijf hebt. Wel goed dat je heel veel testjes hebt gedaan, ik zie inderdaad wel een soort van oploop maar ik weet niet echt of de streep echt donker genoeg was of dat er echt een ei is gesprongen. Ik ga daarom ook vanaf mijn volgende menstruatie beginnen met temperaturen volgens mij heb je dan een veel beter inzicht in je cyclus Hopelijk toch een mooie positieve test!!
Hahah ja super duur zijn die dingen.. ooh dat kan zowel een zwangerschap of een naderende menstruatie zijn. Weet je wat ook gek is, ik verwachtte mijn menstruatie dit keer rond dag 52 omdat dat vorige cyclus ook zo was. Blijkbaar heb ik toen nog niet eens geovuleerd laat staan dat ik een menstruatie kon verwachten. Inmiddels dag 83 hier nog nooit zo n lange cyclus gehad
Nee precies hier zelfde WAs 4 December daarna niet gemenstrueerd en geen positieve zwangerschapstest. Zit nu op dag 80
Sorry voor mijn inbreuk. Ja helaas, ze moeten minstens even donker zijn of het teststreepje moet donkerder zijn dan de controlestreep. Deze zijn negatief helaas
Ik wil mij echt gaan verdiepen in temperaturen, en vanaf mijn eerst volgende menstruatiedag mee gaan beginnen. Ik heb het gevoel dat dat eigenlijk het beste inzicht geeft in waar je in je cyclus zit en of je überhaupt ovuleert. @qwerty123 ik heb vandaag wat menstruatie achtige krampen gehad maar daarna verdween het als sneeuw voor de zon. Op n gegeven moment ga je aan jezelf twijfelen en denken dat je gek wordt en dat gevoel zelf creëert.
Herkenbaar. Heb nu Paar dagen menstruatie achtige krampen. Snap me lijf niet meer. Hoop dat we snel duidelijkheid hebben
@qwerty123 @Lisanne1811 en ik hebben een clubje opgericht in privé waar we het hebben over PCOS en voeding en het ons leven beïnvloed etc en natuurlijk onze zwangerschapswens. Als je er bij wilt kunnen we je toevoegen