Hoi dames, Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar leuke enkellaarsjes, maar zonder succes. Nu zag ik van de week iemand lopen met een paar die ik echt leuk vind, maar heb niet gevraagd waar ze die gekocht heeft. Ik heb een paar die erop lijkt en die in de bijlage gedaan. (hoop dat het is gelukt!) Ik zoek dus zoiets, maar dan in zwart en leer. Ik ben online al alle schoenenwinkels langsgeweest, maar helaas niets gevonden. Alvast bedankt voor je hulp!
Poelman stoere dames boot met veter en rits van Poelman - Damesschoenen - Dames laarzen - Boot plat - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Visions stoere dames boots van Visions - Damesschoenen - Dames laarzen - Boot plat - Schuurman Schoenen | Dat past me wel lastig hoor...
Clarks misschien? Die zijn weer helemaal hot Dameslaarzen Originals - Desert Boot in Zwart suède van Clarks schoenen
Zelfs niet op zalando Bedankt voor jullie links. Poelman stoere dames boot met veter en rits van Poelman - Damesschoenen - Dames laarzen - Boot plat - Schuurman Schoenen | Dat past me wel lijkt erop, maar zoek net iets eleganters. Ik ben kieskeurig..sorry!
Misschien zit hier iets tussen? Enkellaarzen Damesschoenen online - Online Damesschoenen enkellaarzen kopen - Omoda.nl
Ik heb een nieuwe site ontdekt: Sarenza.nl. Meteen drie paar gevonden die ik wel leuk vind, maar welke moet ik nou kiezen? Daarom aan jullie de vraag: Welk paar is het leukst? Sebastian Caprice (Zwart) | Sarenza.nl | Boots en enkellaarsjes Sebastian Caprice gratis verzending Hodia Latinas (Zwart) | Sarenza.nl | Boots en enkellaarsjes Hodia Latinas gratis verzending Imperia Georgia Rose (Zwart) | Sarenza.nl | Boots en enkellaarsjes Imperia Georgia Rose gratis verzending
Deze Sebastian Caprice (Zwart) | Sarenza.nl | Boots en enkellaarsjes Sebastian Caprice gratis verzending