Extreem misselijk en acupunctuur / acupressuur tip en vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hopefultimes, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik ben zelf extreem misselijk en heb ook al een paar kilo (van mijn niet zo indrukwekkende postuur) verloren, ondanks dat ik niet of nauwelijks braak.

Van verschillende kanten heb ik al het advies gehad om acupunctuur of acupressuur te laten toepassen.
    Mijn echoscopiste (heet dat zo??:)) vertelde mij, bij twee zwangerschappen ondervoed en uitgedroogd in het ziekenhuis te hebben gelegen, maar bij de derde dus haar toevlucht tot dit te hebben genomen. Na vijf behandelingen had ze merkbaar resultaat.
    De missselijkheid is nooit verdwenen, maar ze is ook niet opgenomen geweest in het ziekenhuis.

Dus ik dacht, ik post het toch even.
    Misschien zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben. Daar ben ik dan benieuwd naar. Maar ook voor iedereen die net als ik, op dit moment, het leven niet zo'n feestje vind.
    Ik heb vandaag even rondgekeken wie er bij mij allemaal in de stad zitten en iemand gevonden die aan huis kan komen. Daar ga ik morgen een afspraak mee maken.
    Op dit moment ben ik zo wanhopig, dat ik desnoods op mijn handen over gloeiende kooltjes wil dansen, als het maar helpt;)

2. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb nu 2 sessies achter de rug van accupunctuur en het gaat echt beter. Ik heb bijna 5 weken plat gelegen omdat ik moest braken zodra ik overeind kwam. Na de eerste sessie voelde ik me gelijk al beter, maar het hielp maar 2 weken, daarna begon ik weer te braken. Daarna nog een keer geweest en voelde me gelijk nog weer beterder. Over 2 weken ga ik weer. Er heeft bij mij tussen de 1e en de 2e 4 weken tijd tussen gezeten. Tussen de 2e en 3e afspraak ook weer 4 weken. De eerste keer zijn er alleen naaldjes op mijn polsen gezet. Ook doet ze voetreflexologie erbij, dus daar kreeg ik ook een behandeling van. Bij de 2e afspraak kreeg ik een naaldje op mijn hoofd, 2 op mijn sleutelbeen onder de hals. 2 op de polsen, 1 op de buik (onder de borsten) en 2 net boven het schaambot.
    Ik heb er tot op heden dus baat bij gehad, maar het schijnt niet bij iedereen te werken begreep ik.

Deel Deze Pagina