Extreem misselijk en maagpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kellss, 11 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellss

Kellss Lid

10 okt 2021
    81
    31
    18
    Vrouw
    Hallo dames, ik ben nu ongeveer 7 a 8 weken zwanger en ben sinds vorige week zo misselijk. Het is dag en nacht en eten helpt niet en van drinken wordt ik nog misselijker. Het voelt ook of mn maag in de knoop zit ofzo. Heb vd ha een pilletje gekregen tegen wagenziekte maar het doet niks. Is dit normaal?

2. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Ik weet eigenlijk niet of dit normaal is, kon de huisarts daar geen antwoord op geven?

Ik ben ook flink beroerd, zowel 's nachts als overdag. Enkel in de middag is het een paar uurtjes weg. Maar gelukkig kan ik wel alles binnenhouden wat ik eet (voornamelijk fruit en het avondeten).
    Was aan het denken om er ook iets voor te vragen bij de ha.

Kan je wel alles binnenhouden?

3. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat vervelend, zo naar die misselijkheid. Wanneer heb je de pillen gekregen? Bij mij duurde het een paar dagen voordat ik het effect ervan ging merken, nu helpt het vrij goed (niet 100% hoor) en ga ik binnenkort weer afbouwen

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik heb ook eerst suprimal geslikt (is tegen wagenziekte). Haalde het scherpe randje er wel vanaf, maar bleef extreem misselijk. Sea bands geprobeerd maar werkte ook niet, hetzelfde als gember pillen. Arts gebeld en primperan voorgeschreven gekregen en vanaf toen ging het beter. Wel tot 18 weken geslikt, toen pas trok het weg.

Voor maagpijn kan je Omeprazol 10mg (of eventueel 20mg, maar zou starten met 10mg) bij de Kruidvat/Etos. Werken perfect.

Deel Deze Pagina