Ik had van de week de keus bij de gyn om opgenomen te worden en aan het infuus of met emasefene te proberen omdat ik te misselijk was. Nu ben ik nog maar 9 weken en ik hield zelfs geen glas water meer binnen. Het gaat nu wel beter met die pillen en hopelijk hou ik genoeg vocht vast om niet opgenomen te hoeven worden.
Hoi allemaal, wat fijn om te lezen dat je niet alleen bent... Ik ben ook al vanaf het begin misselijk en al het eten stond me tegen. En bijna niet overgeven, maar zo weinig eten dat ik op een gegeven moment al 7 kg was afgevallen. Mijn VK vond dit echt de grens en ik moest stoppen met werken en emesafene zetpillen nemen. Sinds kort ben ik weer rustig aan het werk en gebruik nog steeds de pillen. Ik had gehoopt dat het beter ging, maar ik ben nu bijna 20 weken zwanger en het is nog steeds niet over. Zo jammer, want ik moet me er echt toezetten om te genieten van deze zwangerschap. M'n eerste zwangerschap was er een uit het boekje. Raar hoor dat het zo kan verschillen. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat!
Hier ook iemand! Vanaf week 6 ongeveer misselijk. Ik dacht eerst dat het griep was omdat mijn zoontje ook ziek was maar na 1,5 week geloofden we dat niet meer Nu nog steeds dagen dat ik énorm misselijk ben.. sommige dagen zijn redelijk. Meestal word ik 's middags en tegen het avondeten misselijk. Ik ben nu ook al een paar keer ziek wakker geworden, het is verschrikkelijk Ik ben nu ook 3 kilo afgevallen en ben sinds gister ook echt ziek dus nog meer misselijk en diaree. Ik hoef nooit over te geven maar sta wel regelmatig op het punt .. heel raar eigenlijk. Ook ik heb dit bij mijn 1ste zwangerschap niet gehad. Daar werd ik ietwat onpasselijk van rauw vlees maar dit.. pfff niet leuk hoor
Oh bah, ik was ook zo misselijk! Ik moest alleen soms plotskotsen... (zo echt uit het niets ineens overgeven) Maar verder was ik heel veel misselijk zonder veel over te geven. Pillen werkten hier niet. Appelmoes ging hier altijd goed, maar toen ik dat een keer eruit kotste was dat ook over... brrrr. Sterkte meiden. Het is vreselijk pffff. Hier was het met week 16 helemaal over, trouwens!!
Hallo allemaal! Ik zit in hetzelfde schuitje, met veel moeite hou ik bepaalde dingen binnen en ik voel me zo slap als een vaatdoek. Nou vroeg ik me af: wie van jullie heeft zich ook ziekgemeld hierdoor?? Ik heb nu vakantie en ik vraag me ECHT af of ik het ga redden om volgende week weer aan het werk te gaan... Liefs MamaKarlien
Ziekmelden ivm zwangerschapsmisselijkheid gebeurt vaak hoor! Vooral als je echt heel misselijk bent, je wordt daar zo slap van omdat je weinig eet en drinkt. Heb er toevallig nu een poll op de site www.zwangerenmisselijk.nl over staan: