gipsen buik maken

Discussion in 'Zwangerschap' started by bijoux, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    heeft er iemand tips voor het maken van een buikafdruk in gips?

waar kan ik het beste spullen kopen bijvoorbeeld.

voor mijn buik op klappen staat lijkt het me zo gaaf om een afdruk te maken!

2. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Ik lees mee!!

Ik heb een kit van de baby-dump!! Staat redelijk makkelijk op hoe je hem moet aanbrengen enzo en alles zit er in, handschoenen, vaseline, gipsrollen, beschrijving ect. ect. alsof je een cake gaat bakken hahahaha!!

Maar wanneer is het de beste tijd?! Enig idee....

Groetjes...

ps. je kan ze ook laten maken, dan komt er iemand langs en die gaat hem eventueel ook versieren, beetje rond googlen

3. vief

vief Actief lid

Aug 19, 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een pakket gekocht, maar je zou ook bij de apotheek gipsrollen kunnen halen. Via google kom je allerlei beschrijvingen tegen.
    Verder heb ik ergens gelezen dat je de afdruk het beste rond de 34/35 weken kunt maken omdat je buik dan qua vorm op z'n mooist is (waarschijnlijk nog niet ingedaald)

Succes!

4. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Oohja dat is wel slim idd om het dan rond die periode te doen!!

Hoe willlen jullie gipsen, alleen buik, of met borsten, armen schaambeen ect.

5. vief

vief Actief lid

Aug 19, 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al volop zitten rondneuzen en denk dat ik voor een stukje schouder + andere kant been ga. Zo maar een klein stukje extra hoor, zodat het niet alleen maar borsten + buik is, beetje dit idee

6. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Ja die is leuk!!

Ik wil m'n borsten doen met ''sweethearth cup idee'' en een klein stukje been idd! Ik ga ook even neuzen of ik iets moois tegen kom!

7. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Baby Art Belly Kit gipsbuik | Baby art | baby geboren | Cadeau idee | Shop4fans fanshop ajax, psv, feyenoord, cartoon en babymerken

Die lijkt mij mooi, ik heb trouwens ook die art kit!

Verder wil ik dan een Brocante lijst kopen in het wit zoals hier onder, en dan de gips buik en de lijst aan een gekleurde muur hange evt in de babykamer... dat weet ik nog niet! Maar vind het wel een mooie herinnering!! Evt. dr naam en geboorte datum klein er op zetten op m'n been ofz.

brocante lijst www.janenjuup.nl

8. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    ik heb het ook gedaan, en ik was 35+1 en het is heel erg simpel.. heb na de tijd nog wel wat extra rollen gips gehaald om hem van de binnenkant uit te verstevigen :)

Attached Files:

9. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    wow leuk idee dit zal mijn laatste zwangerschap zijn dus extra genieten dan kan ik mijn buik ook nooit missen hihi

10. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Idd... zo kan je het nooit vergeten!

Share This Page