Ik heb even een vraag, ik heb buiten alle andere kwaaltjes, ontzettend jeuk aan mijn tepels, mijn tepelhoven zijn droog. En krijg puistjes op de raarste plekken? Zijn dit ook zwangerschapsverschijnselen? Want deze heb ik mijn vorige zwangerschap niet gehad (die helaas is missgegaan) Alvast bedankt Groetjes Manon.
Ja het kunnen zwangerschapsverschijnselen zijn maar het kan ook wat anders zijn. Ze vallen wel onder zwangerschapsverschijnselen hoor. Groetjes
Hoi, Bij mijn eerste zwangerschap begonnen als eerste mijn tepelhoven te vervellen en te jeuken. Vorige maand ook (was ook raak ) maar helaas liep dat mis. Wanneer kun je testen? Groetjes Rosanna
Oooohw jeetje vervellende tepelhoven, verschrikkelijk! En die jeuk ook! Ik weet precies wat het is haha. Begin nu toch te denken om voor de zekerheidmaar een testje te gaan doen. Mijn moeder roept al sinds ik last van mijn borsten heb dat ik zwanger ben, ook omdat ik constant een boller buikje heb, en 'savonds is het helemaal raak! Misschien toch even testen dan...