Ik ben vandaag 11 weken en ik heb bijna geen misselijkheid meer.. Misschien een rare vraag: maar is dat wel goed? Bij mijn eerste zwangerschap was ik van 12 weken tot aan 36 weken iedere dag misselijk met overgeven. Dat is nu dus niet het geval. Misschien een rare vraag maar hoop dat iemand me een antwoord Kan geven.
dat kan hoor. had ik ook van de 1 op de andere dag. had ik ineens een paar dagen geen last meer. voelde me kiplekker! kwam na die dagen gewoon weer terug....
oja...en ook iedere zwangerschap is anders! bij mn 1e en 2e vlagen van misselijkheid tot ong 20 weken. bij de 3e dag en nacht misselijk tot een week of 15.
Hier tijdens de zwangerschap maar enkele dagen flink misselijk geweest de rest van de tijd voelde ik me goed. Ook gaat je lichaam aan de zwangerschap wennen en je hormoon piek heb je nu achter de rug dit alles kan er voor zorgen dat je nu niet meer misselijk ben. Ik zou er van genieten het kan natuurlijk morgen ook weer terug zijn
Jep, is normaal hoor. Ik had de eerste 13 weken behoorlijke last van misselijkheid. Gelukkig zonder overgeven. Op één enkele keer na, maar toen had ik ook barstende koppijn en meestal als ik dat heb, wil mijn maag ook niet meer. Na die 13 weken ging dat weg en werden mijn tepels minder gevoelig. Maakte me ook even zorgen, maar de controles waren prima en met 17,5 week kon ik de kleine voelen, dus wist ik zeker dat het goed zat. Hoe cliché ook: nog even geduld! We duimen voor je.
Iedere zwangerschap is anders, ik zal me geen zorgen maken hoor!Mijn eerste zwangerschap was een eitje, deze is een ''ramp''. Vergeleken met mijn 1e zwangerschap en deze heb ik nu alles wat tegenzit.. Zal me geen zorgen maken als ik jou was! Geniet er lekker van!