Hee dames, even op zoek naar wat bevestiging ofzo... Geheid dat dit hier ook al duizend keer geroepen is, maar kon het niet vinden. Ik had het zwaar met de hitte. Enorm zwaar. Maar ik ben nu al drie dagen alleen maar aan het slapen. Zou het komen doordat ik moet herstellen van de hittegolf of bedoelen ze dit met de zware laatste loodjes? De verloskundige kijkt er niet van op dat ik zo moe ben... maar ik zou op zich nog wel een beetje actief willen zijn
Toevallig naar de verloskundige geweest vanmorgen en die zei ook komt van de warmte en normaal voor je laatste termijn.
Ook hier ontzettend moe. Toevallig heeft mijn moeder net onze 2 kids opgehaald om daar een nachtje te slapen. Ik ben s nachts al een paar keer wakker en mijn oudste van bijna 7 staat elke morgen om 6 uur naast me fris en fruitig en vol verhalen. Kan ik nu even een dagje bijtanken. Ben haar zo dankbaar.
Ik ben 'pas' 30 weken en zelfs ik heb er last van... Kan de hele dag wel slapen. Zat me vandaag nog af te vragen waar dat toch door komt, als dat maar niet zo blijft tot het einde, ik moet nog 10 weken Maar denk idd ook van de warmte, ff bijtanken komende dagen.. Sterkte!
Ik ben ook moe hoor, nu 39/2. Hoorde van schoonzus dat ze ook veel op bed ligt. (39/6) Vriendin die 37 weken is hoorde ik er ook al over. Zal wel aan de laatste loodjes liggen icm de warmte.