Extreem moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Trots mam, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisah

Elisah Niet meer actief

Oh meid wat herkenbaar. Ik heb het ook gehad bij deze zwangerschap en heeft echt wel tot 13 weken geduurd. Lag soms tegelijk met mijn zoontje op bed om 7 uur. Gewoon aan toegeven hoor. Het ging bij mij zo langzamerhand steeds beter en ben nu weer topfit! Al lig ik dit nu wel in bed te typen, hahahaha

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    het lijkt nog zo lang te gaan duren eer het iets beter gaat,als ik zo lees dat het op 15 maanden pas betert bij sommigen dan zinkt de moed me in de schoenen en tegelijk schaam ik me omdat ik zo loop te zeuren nadat ik zolang heb gewenst zwanger te zijn en al zoveel tegenslag heb gekend ....maar ik voel me zo beroerd :(

3. Trots mam

Trots mam Lid

26 dec 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update. Ik ben nog elke dag dood moe en misselijk. Het lijkt wel of ik er beter mee om kan gaan. We zijn nu tenslotte 4 weken verder.
    Ik hoop nog elke dag dat het snel weg gaat en ik echt kan genieten van de zwangerschap. Nu heb ik niet eens de behoefte om er met mensen over te hebben en voel me gewoon niet happy met mijn zwangerschap.
    9e eindelijk een echo, dan weten we hoe ver ik ben en of alles oke is. Lijkt me erg prettig om te weten.
    Ik hoop dat het met jullie ook allemaal iets beter gaat!

4. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ik heb last van vlagen van extreme vermoeidheid kan ik dan zwanger zijn ? ze komen soms op en dan gaan ze weer en komen weer

5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Geen idee. Doe een test, dan weet je het zeker

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook goed moe, als ik in slaap val word ik duizelig wakker

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    nog steeds even beroerd hier :( vijf augustus echo,dat gaat me hopelijk ook een een beetje beter gevoel geven want nu ontbreekt het genieten bij mij ook echt.en morgen opnieuw zo warm :( :(

misselijkheid neemt niets af en mijn hele lijf doet pijn alsof ik griep heb en als ik iets eet ben ik daar daarna helemaal uitgeput van en zou ik zo in slaap vallen.

pfff.....

8. Hondagirl24

jep moet wachten tot 6 aug. heb wel 4 dagen van te voren test in huis die ga ik vrijdag doen

9. Trots mam

Trots mam Lid

26 dec 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik leef met je mee. Het helpt misschien niet maar het geeft misschien wel steun. Je bent niet de enige. Hou je sterk en probeer jezelf uit die sleur te trekken.
    Ik hoop dat het snel minder word en ook jij kan genieten.
    Ik hoop er ook elke dag op.

10. Trots mam

Trots mam Lid

26 dec 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte dat ik zwanger was doordat ik smiddags een middag dut wilde doen. Ik was snel moe en had ook gevoelige borsten.
    Maak jezelf niet gek en wacht de test even af.
    Uit ervaring weet ik ook goed dat alle symptomen ook een aankomende menstruatie kan zijn.

11. Hondagirl24

klopt das waar maar opeens als ik aan het werk ben komt er een vlaag van vermoeidheid voorbij... we zullen afwachten bedankt voor de reacties!;)

Deel Deze Pagina