extreem moe...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JMay, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik ben zo extreem moe !
    Ik vind het echt vreselijk voor mezelf maar vooral voor me dochter heb echt t gevoel dat ik haar momenteel te kort doe omdat ik dus zo moe ben en de puf niet heb om iets leuks te ondernemen met haar.
    Een boekje lezen enz dat gaat natuurlijk wel maar een rondje wandelen of fietsen is me al te veel zeker met dit weer.

Ik werk maar twee dagen maar moet daar sirireus de overige 5 dagen van bij komen.

Iemand een tip tegen deze vermoeidheid ?
    Is er iets wat je kan eten ofzo waar je meer energie van krijgt?

Bij de zw van mijn kan ik me niet herinneren dat ik zooo moe was.

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Volgens mij hoort het er echt gewoon bij. Hier ook de eerste 12/13 weken heel moe. daarna werd het echt minder. Nu weer wat vermoeider.

Denk echt dat het erbij hoort..

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier hetzelfde! De eerste paar weken echt uitgeput. Om zeven uur in slaap vallen en dan de volgende morgen gewoon nog niet uitgerust zijn :(. Dat werd inderdaad beter, na een paar weken. Nu begin ik weer wat sneller moe te worden, maar het het voelt wel anders dan in de eerste weken... Weet niet hoe ik het moet uitleggen...

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oké dan word het dus nog ff volhouden hihi
    Hopelijk word het over een paar weken beter.
    Dan heeft J. Ook weer wat aan me, heb wel besloten dat we morgen lekker samen gaan zwemmen moe of niet haha

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier precies t zelfde. Voel me ook schuldig naar dl toe en baal een beetje dat mn vakantie er zo uitziet nu. Hopelijk gaat het snel over en komt er energie voor in de plaats.

Ik herken die moeheid ook echt niet van de eerste keer maar bij de eerste echo kwamen we erachter dat het er twee zijn. Daar zal het wel aan liggen :p
    Misschien bij jou ook? ;) eerste echo moet je nog krijgen toch? ;)

6. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier ook Jmay, ik ben zo verschrikkelijk moe, en dan echt lichamelijk dat ik soms niet eens de puf heb om op te staan en naar de wc te gaan… Ik ga dit maandag aangeven bij de gynaecoloog omdat ik vaker problemen met vitamines heb en ik zeker een ijzertekort of iets dergelijks uit wil sluiten…

7. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ik ben nu 20 weken zwanger en ook nog steeds moe. Sinds een week slik ik Floradixtabletjes. Dit zijn extra vitamine en extra ijzer. Je lichaam gaat meer bloed aanmaken wat veel energie kost. Deze tabletjes lijken mij echt te helpen! Maar nog wel steeds mooeee, hoort er ook bij! Probeer wel regelmaat te houden. Middagdutje rond dezelfde tijd, zelfde tijd naar bed en 's ochtends op tijd eruit.
    Sterkte, dames! Het is voor een prachtig doel :)

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Ja echt vervelend voor onze kindjes ook :(

Oh kijk twee,dat verklaard een hoop haha
    nee nog geen echo gehad wel met de angelsound een hartje gehoord :D

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja ik moest bloedprikken voor de vk en heb gelijk b12 aangekruist zelf :D:)
    heb hier namelijk een keer een tekort aangehad en toen was ik ook zo extreem moe

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja ik doe zeker middagdutjes anders trek ik het helemaal niet, alleen op werkdagen niet dan.
    Morgen gaan we een dagje zwemmen en dan kan ik ook geen middagdutje doen maar zoalng ik bezig blijf gaat het op zich nog goed

11. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    hoort erbij helaas, hier nog eentje die extreem moe kan zijn heb 10 uur geslapen en in middag nog eens 4 uurtjes , geluk heb ik omdat ik een eigen zaakje heb en heb alles stil gelegd omdat ik gewoon weg niet kan functioneren en heb nog geen andere kindjes

wat mij wel helpt is zoveel mogelijk te doen in de ochtend net na het wakker worden heb ik de meeste energie en rond 3 uur hou ik het voor gezegend want dan val ik als een plum pudding in een

is soms even je ritme vinden en en je leven er een beetje om heen bouwen

( ps ik heb het al vanaf week7 en kom er niet bepaald vanaf lijkt alleen nu even erger te zijn maar het zal het warme weer wel zijn )

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    b12 ben ik net nog op geprikt was volgens de HA goed, krijg er spuiten voor, maar heb sinds kort smelttabletten. Omdat huisarts spuiten niet meer nodig vond maar ik wel klachten terug kreeg. Deze smelttabletten betaal ik zelf bestel ik vaak online, en neem ik 1x in de 3 weken een smelttablet. 1 tablet is namelijk 400.000x de dagelijkse dosis.

Bloem Recovery Power vitamine B12

Verder heb ik vitamine D shots welke ik nu nog maar 1x in de 3 maanden mag hebben maar ik voel aan mijn hele lichaam dat dat te weinig is…

Die tekorten komen trouwens omdat mijn lichaam zelf slecht vitamines meer uit voeding haalt door mijn verleden met een eetstoornis…

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik kreeg het tekort aan b12 zomaar ineens, daardoor in 6 maanden tijd ruim 35 kg afgevallen.. weeg nu nog maar 48 kg.
    Doordat ik zo moe was en zoveel af viel ben ik toen maar naar de ha gegaan, heb toen een jaar injecties gehad.

@Potjesoep
    Ik kan helaas niet zo veel slapen haha mijn kleine meid loopt ook nog rond natuurlijk.
    In de ochtend heb ik ook het meeste energie dan doe ik ook het meest maar rond de middag eten we een broodje en dan vluchten we samen naar bed haha.

Hopelijk word het hier wel minder rond 12 weken....

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja hoor ik begrijp je volkomen, heb het ook zo erg. Bij mijn eerste was dit slechts een 3-tal weken maar nu gaat het niet over...
    En ik voel me ook schuldig tegenover mijn zoontje die graag wil spelen als ik thuiskom maar ik heb er soms gewoon echt geen fut voor. Ik werk dan ook fultime, sta om 6u op en kom om 18u thuis. Echt geen pretje...

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Pff nee dat is geen pretje dan zeg !
    Ik ben heel blij dat ik maar twee dagen werk anders was ik vast helemaal gesloopt !

Gelukkig slaapt mijn dochter wel heel goed van 19u-9a10u

Nu ff rustig wakker worden en dan gaan we straks richting het zwembad :)

Deel Deze Pagina