spierpijn in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door knor1981, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Sinds twee dagen ontzettend spierpijn gevoel in mijn buik. voornamelijk net onder de ribbenkast. Zijn er meer mensen die dat hebben? als ik zit gaat het wel maar met staan en lopen voel ik het echt. Ik werk in een winkel dus sta en loop de hele tijd.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja daar heb ik behoorlijk last van sinds een week of 3 maar goed, ik ben nu dan 23 weken zwanger en heb best een behoorlijke buik al dus het is wel logisch dat ik spierpijn heb omdat alles aan het uitrekken is maar jij hebt er wel heel erg vroeg last van?

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb er al weken last van, maarbuik groeit sinds die tijd ook pas. Aangezien ik mn buikspieren altijd trainde staan ze nu erg strak. Maar ik ben al over de 25 weken. Waarschijnlijk heb je gewoon een spier verrekt ofzo. Niet alles wat je nu voelt hoeft met je zwangerschap te maken te hebben natuurlijk :)

4. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ja ik vroeg me ook gewoon af of dat met de zwangerschap te maken kon hebben, leek mij ook wel vroeg, het is de eerste dus geen idee wat ik kan verwachten allemaal.

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik heb er ook twee dagen al last van... maar ga er vanuit dat dat niet door de zwangerschap komt (al is het wel toevallig!). Naar mijn idee niets verrekt, maar ach.. soms kun je rare bewegingen in je slaap maken :p

Deel Deze Pagina