Extreem overgewicht, afvallen, en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dikkemams, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik kon deze forum niet meer vinden, kan ik iets aanvinken dat als er gereageerd is, ik dan een mailtje krijg. zodat ik hem weer makkelijk kan vinden.;). het afvallen gaat niet goed bij mij helaas. ik ben aangekomen in plaats van afgevallen. 0,4 gram. Niet echt heel veel maar het is juist de bedoeling dat het gewicht omlaag gaat in plaats van omhoog. ik ging naar de WW-cursus maar sinds vorige week ben ik overgestapt naar een dietiste. Voor mij is het fijner omdat ik dan persoonlijke aandacht krijg. en ik mijn vragen kan stellen aan de dietist.

Morgen ga ik weer wegen kijken hoeveel er af is. als er wekelijks 0,3 kg afgaat is toch 16 kg in 1 jaar. Ook hebben we morgen een afspraak bij de gynacoloog we gaan voor onze tweede. ik heb geen eisprong en we moeten hierdoor de medische molen in. Spannend want het kan ook zijn dat de eierstokken niet goed zichtbaar zijn en dat ze zegt dat ik eerst flink moet afvallen. :x

2. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira,
    Je kunt bij onderwerp tools aangeven dat je een notificatie wilt ontvangen! :)
    Ik hoop dat het bij de dietiste beter gaat meid! Ik duim voor je!

Ik moet vanavond weer wegen bij de cursus. Ben erg benieuwd, op de weegschaal thuis vanmorgen was er niet veel af,,, niets volgens mij..dus ben erg benieuwd!

3. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,:):):)

Ik ben net terug van de gynacoloog. Gelukkig mag ik wel de behandeling krijgen om zwanger te worden hier in het ziekenhuis bij mij in de buurt. :)Anders moesten we naar een kliniek gaan en dat scheelt heel wat gereis. Verder waren mijn beide eirerstokken goed zichtbaar. ze had ze snel gevonden. En waar ik ook heel blij mee ben is dat ik geen clomid hoef te nemen maar direct mag spuiten. daar was ik de vorige zwangerschap mee zwanger geraakt, terwijl ik met de clomid geen enkele resultaat had. Ook was ik van de clomid heel snel aangekomen, 3 kg in 1 maand. Ik ben dus heel bij met dit goede nieuws. Dadelijk nog naar de dietiste, vandaag heb ik mijn weegmoment. Sinds vorige week loop ik bij de dietist. toen woog ik dus 84.2 kg.

later zal ik nog jullie laten weten wat er af is.

ik ga het huis nu wat opruimen.

4. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira,
    Wat fijn, meid!

5. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de dietiste geweest.
    - 1 kg:)

6. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Mira
    Goed zo meid! Super stoer! :D

7. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

Gisteren ben ik begonnen met ovulatietesten, Ik zag een lichte rose streepje. dan is hij nog negatief. het streepje moet heel donker zijn dan pas weet ik dat mijn ei gesprongen is. ik heb nog 4 testen over. vandaag rond kwart voor 5 weer testen. De afgelopen 2 dagen heb ik me niet zo goed gehouden aan mijn eet plan. vandaag dus goed opletten op de hoop dat er vrijdag weer wat af is.

8. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    De streep is donkerder als gisteren. Maar nog niet donkerder als het andere streepje.

9. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Het is wel zo dat op het moment dat het streepje op z'n donkerst is, dat je eisprong niet geweest is, maar dat die de komende 48 uur gaat plaatsvinden (tenminste bij het type dat ik gebruikte). Als je dus nu gaat klussen, zou het op tijd moeten zijn... En dan over 2 dagen nog eens voor de zekerheid ;)... Sperma overleeft het zo lang in je baarmoeder...

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Spannend Mira!

Deel Deze Pagina