he hallo voor mijn gevoel ben ik echt al extreem over tijd maar heb twee testen gedaan met een tussen tijd van twee weken en allebei xijn ze negatief , dit is voor mij de eerste keer en ben dus erg nerveus. even wat details: 2 juni gestopt met de pil, 6 juni netjes ongi net als normaal, omdat we nog geen cyclus gegevens hadden hebben we de eisprong gewoon op 14 dagen na de eerste ongi dag gezet en rond die week het geprobeerd, het is nu 28 juli en er ik heb nog steeds geen last van de 'duivels' ook geen voortekens! verlies nu wel meer dik en room kleurige afscheiding. laatste test gedaan op 22 juli, ik weet het niet meer dus heeft iemand hier misschien ook ervaring mee. bedankt alvast
Hoi Klinkt in mijn oren als Ontpillen.. Je lichaam heeft meer tijd nodig om te herstellen van de hormonen. Het kan tot 6 maanden duren tot je ongesteld word. Hoop ik natuurlijk niet voor je! Gewoon maar afwachten meer kan je niet doen. groetjes
Daarom raden de artsen aan eerst een keer ongesteld te worden, dan heb je enig idee hoe lang je cyclus is. echt je eisprong berekenen kan dan pas na een paar rondes. Nu is het meer op goed geluk! Heb geduld, wachten duurd lang, i know.. ben al 12 maanden bezig. groetjes
okay moet inderdaad iets meer geduld hebben misschien zit tijdelijk even op een roze/blauwe wolk volgens mij, kus
echt wel heb nl voor dat ik begon met de pil altijd een normale cyclus gehad van 28 dagen dus..... we wachten maar af