paar druppels bloed, 2 dagen voor NOD

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Terese, Jul 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik heb vandaag enkele druppels bloed in mijn onderbroek gevonden. Ik dacht dat wellicht mijn menstruatie zou doorzetten, alhoewel die normaliter pas over 2 dagen zou moeten beginnen.

Ik heb verder helemaal geen krampen gehad, die ik normaal altijd de eerste dag van mijn menstruatie heb EN mijn onderbuik is nog ontzettend vol en opgeblazen.

Nu heb ik de afgelopen 3 dagen behoorlijk last van gas en obstipatie gehad, maar dat lijkt nu over (gelukkig!). De test was vandaag negatief, maar moet dus eigenlijk a.s. maandag officieel gedaan worden.

Maar nog steeds vind ik het vreemd dat ik een kleine bloeding heb gehad.

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad? Of misschien dat jullie weten wat dit is?

Mocht ik over enkele dagen nog niet ongesteld zijn, maar ook negatief zijn, dan neem ik sowieso contact met mijn HA op, want die gezwollen buik bevalt me niks...

Ben overigens in maart gestopt met de pil en sindsdien keurig om de 28 dagen mijn menstruatie gehad.

2. Terese

Terese Fanatiek lid

3. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ervaringsdeskundig in de buurt van de NOD en met zwangerschap ben ik niet. Ik heb wel soms gedurende de periode hele kleine minibloedinkjes, maar dat is dan echt een druppel ter grootte van 1 of 2 speldenknopjes. Ik voel dan ook schraal van onderen..
    Ik weet niet hoeveel bij jou een paar druppels is.. Maar ik ken idd ook de verhalen over mensen die wel een (kleine?) bloeding hebben en toch zwanger blijken te zijn...
    Zou het trouwens kunnen dat je door de obstipatie aambeien hebt gekregen en dat die bloeden? Of weet je zeker dat het uit je vagina komt?
    Misschien anders eens bij vragen aan de verloskundigen kijken, of zelf een vraag stellen...

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Nee, van "achteren" heb ik geen last, hihi!

Ik zal deze vraag inderdaad eens bij de verloskundigen stellen. Als ik weet waar dat is ;)

5. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Hallo, Ik heb altijd een paar dagen voordat ik ongesteld wordt een klein beetje bloedverlies. Soms maar 1 dag en daarna een paar dagen niks. En soms elke dag totdat het doorbreekt. Bij mij betekent het tot nu toe dus dat de :evil: :evil: eraan komen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hij staat bij de vk, dan gaat deze op slot ;)

Share This Page