Wie o wie kan mij helpen met deze icsi vraag?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hope1983, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw op deze forum,
    Ik zou graag mijn verhaal met jullie willen delen en graag jullie mening willen horen!

Ik ben sinds 3jaar samen met mijn verloofden.
    Nu hebben wij sinds kort gehoord dat als wij kinderen willen wij dit via icsi zouden moeten doen.

Nu heb ik 20feb punctie gehad, waarvan 1 goede embryo uit gekomen is!
    Nu bleek dat ik zwanger was geraakt van de eerste icsi,wij waren in de wolken.

Nu werd ik wel ziek gelukkig na paar dagen knapte ik op!
    Na een tijdje kreeg ik veel krampen en verloor ik bruin/roze bloed vooral 2x in de nacht veel.
    Ik was meteen bang voor een mk dus ik belde meteen vk op en ik kon die vrijdag komen voor echo!
    Daar zag ik kleine embryo zitten met kloppend hartje, ik was super blij!

Vlak na weekend weer veel krampen, die maandag weer echo gemaakt en gelukkig zag alles er goed uit!

Die week zou ik de donderdag, weer echo krijgen omdat ik morgen 7weken zwanger zou zijn.
    Helaas minder goed nieuws vandaag :( geen hartslag zag de dokter en hij vond embryo ook veelste klein, naast embryo zag hij wel vruchtzakje.

Dus dat was mijn zwangerschap, het gekke is en ook mijn vraag aan jullie, ik voel mij nog zwanger,pijnlijke borsten en super misselijk!
    Heeft iemand dit ook mee gemaakt, en toch een positieve afliep?

Hoop snel van jullie te horen!

Mvg Hope

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb hier geen ervaring mee (wel met het ICSI traject), maar ik wil je heel veel sterkte toewensen!

3. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, het is nu echt afwachten zucht......
    Soms denk ik, het is mij niet gegund om moeder te worden :(

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk voor je hope 1983. Natuurlijk hoop ik dat ze het over het hoofd hebben gezien maar ik weet het niet meid.

Dikke knuffel voor nu.

Misschien kan je dit bericht beter plaatsen bij miskraam...?

5. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we doen niks anders dan duimen....
    Bedankt voor je advies ik heb het daar meteen geplaatst!

Net wel traantje om gelaten 😢

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als er eerst wel een hartslag was en nu niet meer, dan ben ik bang dat het definitief fout zit. Als het eenmaal begonnen is met kloppen, dan blijft het kloppen. Stopt het hartje, dan is je embryootje opgehouden met groeien en zal het eindigen in een miskraam.

Als je lichaam het nog niet afgestoten heeft, dan klopt het dat je zwangerschapskwalen blijft houden. Je hebt nog steeds het zwangerschapshormoon in je. Vaak begint je HCG pas te dalen als de miskraam of curretage achter de rug is. En zelfs dan kan het nog een aantal weken duren voordat je HCG-waarde weer op 0 zit.

Heel veel sterkte!

7. Hope1983

Hope1983 Lid

26 mrt 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens hebben wij hoop dat de dokter niet goed gezien heeft!
    Het is stom maar sprankje hoop net als mijn naam hou ik in mij!
    Diep in mij weet ik dat dit einde verhaal is, maar mens mag blijven geloven in wonderen!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heb je een inwendige echo gehad? Bij een zwangerschap van 7 weken zou je een boontje van 1 cm moeten zien met een kloppend hartje. Op zich is er niet moeilijk overheen te zien, tenzij je een uitwendige echo hebt gehad. Maar de arts vond het embryootje te klein, wat eigenlijk aangeeft dat hij het wel goed bekeken heeft en een kloppend hartje had moeten zien. Maar ik hoop natuurlijk met je mee op een wonder.

Deel Deze Pagina