Meiden, T is zo ver.... Binnen nu en 24 uur ben ik of op het ziekenhuis of onderweg om ons broertje en zoontje te ontmoeten. Hij zal dmv een gentle sectio geboren worden.. De afgelopen dagen keek ik de tijd weg, en nu t korter bij komt... Begin ik hem echt te knijpen. Spannend, opgelaten, eng, blij, emotioneel, bang, onzeker, enz enz.. over achtbanen gesproken... Hihi Waarom dat ik dit hier post? Omdat ik t ergens kwijt moet Hahah manlief kan me niet meer s steunen dan ie al doet Hahah.
Ja, dat is ook alles van dat! Ik ben bij de tweede ingeleid en voelde me toen ook zo alle kanten opvliegen qua emoties. Maar bij een sectio is dat nog net even spannender denk ik. Wel mooi dat je een gentle sectio krijgt! Nog even en dan ontmoet je je zoon
Spannend bjanc! Succes morgen. Lijkt me ook erg spannend en geplands keizersnede of inleiding, is toch met even anders. Maar komt goed, en morgen heb je je leunde jongen lekker in je armen liggen! ! Ga vandaag nog lekker iets doen dan vliegt de tijd voorbij!
Logisch toch!! Heel veel succes en vooral lekker genieten. Hoop dat de tijd lekker snel gaat. Voor je t weet is jullie mannetje er.
Super gaaf! Heb net even gegoogled wat een gentle sectio is, maar denk dat als hij toch via een keizersnede moet komen dit een hele mooie ervaring is... Heel veel succes en geniet van de kleine mannetje straks!