Eerder plaatste ik een topic dat n babyfeestje me zo leuk leek. Inmiddels heb ik door dat er iets gaat komen. Dus erg leuk! Echter, denk ik al wekenlang dat t komt en nu dacht ik dat t dan toch echt dit weekend wel zou moeten zijn, blijkt dus van niet. Heb een beetje uit kunnen vissen dat t pas over n week is. Ben dan ruim 38 wk. Zelf heb ik t idee dat ik dan al best s bevallen zou kunnen zijn. En zo niet dat ik miss zo n feestje wel.helemaal.niet aan kan meer. Ik heb veel bekkenpijn, voorweeen en ben extreem vermoeid. Ik wil nu eigenlijk al niks aan m'n hoofd want dan heb ik meteen stress. Alleen al me aankleden of beetje opruimen in huis is al veel. Laat staan dat ik n stuk kan lopen ofzo. T liefst sluit ik me een beetje af en rust binnenshuis uit en bereid me mentaal en fysiek voor op de bevalling. Voel me er heel raar over want ja..ik wilde toch zelf graag een babyfeestje...en super dankbaar dat iemand dit blijkbaar toch opgepikt heeft, maar ik had echt nooit verwacht dat ze dit dan zo laat zouden doen..ik dacht op zn allerlaatst met een week of 34 ofzo. Nu ben ik bang dat er vanalles is georganiseerd en ik t gewoon simpel weg niet aan kan. Echt mobiel ben ik ook niet meer. Geen idee of de organisatoren hieraan gedacht hebben. Maar gewoon afwachten en over me heen laten komen?
Das best laat voor een babyshower ja! Heb de mijne rond 30 weken gehad Maar ze snappen ook wel dat je bijna niet meer uit de voeten kan en anders gewoon zeggen he Met zoiets word je meestal ook verwend, hoef je zelf weinig tot niks te doen! Enkel hopen dat de baby nog even wacht met te komen dan ja Ik heb hier volgend weekend een feestje met vriendinnen, is elk jaar bij iemand anders thuis en dit jaar hier omdat ik niet meer ver durf te rijden.. En zij weten ook dat ze zichzelf mogen bedienen
Superlief een feestje maar vind het ook heel erg laat! Geen idee watv ze gaan doen maar handig is het niet. Stel er is iets geboekt en betaald en je bevalt nu dan hebben ze dikke pech. Zijn er bij degene die het hebben georganiseerd ook moeders? Dan lijkt me dat ze het toch wel rustig zullen houden en weten hoe jij je voelt? Verder afwachten en idd over je heen laten komen en ter plekke aankijken wat je aankunt en gewoon je rust pakken als je dat nodig hebt. Zullen ze heus wel begrijpen. Maar ik zou me in jouw geval ook wel een beetje stressen daarover Maar dat ligt meer aan mijn persoonlijkheid
Lief bedoeld maar wel een beetje onnadenkend zo laat in de zwangerschap...Als ik terugkijk naar mijn eerste zwangerschap weet ik nog dat ik vanaf een week of 35/36 ook meer op mezelf naar binnen gericht was gezien de aankomende bevalling. Hoort ook wel bij die laatste fase. Alleen zwangerschapayoga deed ik nog, verder niks en lekker thuis zijn en rusten. Mijn hoofd zou ook echt niet naar drukte/een feestje staan. Ik zou als ik jou was aangeven dat je zeer waardert dat ze dit doen maar toch vragen of er iets geboekt is en zo nee, vragen of bv een kraamfeestje voor alle vriendinnen gezien je omstandigheden een optie is. Ik zou niet gaan zitten stressen om een feestje zo aan het einde van de zwangerschap, dan ga je er alleen maar tegenop zien en er waarschijnlijk ook niet ectht van genieten...Ik zou gewoon eerlijk zijn.
in mijn vriendinnengroep zijn een paar moeders. Maar ook een deel singles. Ik hoop echt dat ze er rekening mee houden. Ik vertel in elk geval nu wel steeds hoe ik me voel als ik toevallig een vriendin spreek, hopelijk dringt t dan door. Ik snap t zelf echt niet dat ze t zo laat doen ivm de zwangere, maar idd ook wat als ik al bevallen ben. Maar tegelijkertijd heel lief natuurlijk dat ze t überhaupt doen.
Zo dat is wel erg laat. Ik vind 30 weken ongeveer een mooie tijd. Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen hoor. Ze zeggen wel dat het de bedoeling is dat je niks doet, maar je moet toch zorgen dat je huis netjes is, je aangekleed en wel bent. Ik wil van te voren weten wanneer het is hoor, ik wil er wel rekening mee kunnen houden. Dag van te voren opruimen en niet teveel ondernemen. Maar weet je niet wie het regelt? Ik zou even gaan informeren hoor.
Ik had dus idd gister vier uur lang hier gepoetst en opgeruimd net harde buik en kapotte rug als gevolg omdat ik dacht dat t vandaag was. Mijn partner weet er van en op die manier heb ik dus kunnen vissen dat t dan volgende week wel zal zijn. ( ik sprak uit dat ik me afvroeg of er nog wel iets kwam of dat ze soms van plan waren iets na de geboorte te doen) Hij wilde mij toen toch wat gerust stellen en volgens hem geen gekke vermoeiende dingen maar hij weet er t fijne ook niet van.
Ik zou het loslaten en over je heen laten komen. Als je bevallen bent dan gaat het dus niet door. Waarom zou je 4 uur van te voren poetsen als dat veel te gek is voor je lijf. Ze gaan niet onder elk kastje kijken hoor.. 38 weken is laat. Maar ik zou als het zover is lekker achterover zitten en er van proberen te genieten. Vaak duurt dit maar een paar uurtjes. En haal je er ook energie uit. Als je moe bent ga je lekker op tijd naar bed. Het komt wel goed. Je er zo druk over maken maak je het voor jezelf erg lastig. Het hoort iets leuks te zijn. Als je echt niet kan of het niet ziet zitten zou ik een van je vriendinnen bellen om dat aan te geven.
Jeetje wat laat zeg. Van mij zou het dan ook niet meer hoeven... Vast vriendinnen die niet zwanger zijn (geweest)? Dan weten ze gewoon niet wat het inhoudt...
Nou die vier uur poetsen komt omdat ik nogal traag ben nu niet dat ik elk hoekje heb gepakt. Maar je hebt gelijk wat dat betreft.
Ik zou het loslaten voor zover dat gaat Mijn shower duurde niet zo heel lang en was niet inspannend. Neem lekker je rust en laat het over je heen komen.
Ik heb vandaag 1 van mijn vriendinnetje gehad. Had ik georganiseerd. Ze is 34 weken vandaag.. Het was allemaal alleen maar leuk en rustig. High tea en cadeautjes. Jullie gaan echt niet discodansen. Komt echt goed meid! Ga er maar gewoon van genieten als je nog niet bevallen bent
Haha, hier ook Komt ook doordat familie allemaal aan de andere kant vh land woont, vriendinnen wonen erg verspreid en kennen elkaar niet echt. Helpt ook niet he haha. Ik hoop dit keer stiekem toch weer op een feestje, ook omdat ik op mijn 30ste verjaardag ben uitgerekend.... En als ik niet hoogzwanger was geweest had ik daar een knalfeest voor willen geven en nu waarschijnlijk dus helemaal geen verjaardagsfeest....
Ik zou toch ook wel een beetje balen ervan zo laat! Bij m'n oudste dochter kreeg ik ook een surprise baby shower met 35 weken, 6 dagen later beviel ik! Had echt geen week later moeten zijn. Vandaar dat ik nu altijd probeer om het rond de 30-32 weken te doen (wanneer voor anderen georganiseerd!) ik zou het tegen je man zeggen dat je het eigenlijk te laat vind en je je er niet prettig meer bij voelt. Dat hij wellicht aan de organisatie kan doorgeven dat het wat jou betreft lekker rustig blijft en je echt Lekker wilt zitten
Wel laat inderdaad! Ik heb hier ook iets opgevangen, en dat zou dan ook 4 weken voor de uitgerekende datum zijn, vind ik ook aan de late kant, maar kan nog. Ik heb er ook meerdere georganiseerd, en probeer het toch te plannen voordat ze met zwangerschapsverlof op het werk gaan. Er kan altijd wat gebeuren, maar dan ben je er nog een beetje zeker van. Ik zou het gewoon op me af laten komen en zodra je merkt dat het echt te veel wordt of je bent het beu, gewoon aangeven!
Joh, het kan, maar hoeveel vrouwen lopen niet een week overtijd? Je merkt het vanzelf. En het is echt niet zo waarschijnlijk dat je je nu nog geweldig voelt en straks niet meer ineens.