nog steeds totaal geen energie....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maris05, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    ben ik de enige of lijkt het wel of ik totaal geen energie en conditie meer heb??? ben nu 4,5 maand zwanger en het lijkt wel erger te worden. Ik ben al moe als ik opsta en slik genoeg ijzer ect en eet gezond. Wie is hier nog meer bekend mee???

2. Chai

Chai Niet meer actief

Kan ook door een lage bloeddruk komen, daar werd ik ook moe van in ieder geval.
    Heeft je vk daar al naar gekeken?

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heb het ook de hele zwangerschap gehad.. HB was goed, bloeddruk altijd al aan de lage kant, maar schijnt normaal te kunnen zijn... Gewoon maar aan toegeven dus, je lichaam werkt hard genoeg ;)

4. Bri

Bri Niet meer actief

Tijdens m'n tweede zwangerschap heb ik dat 9 maanden lang gehad: moe, moe, moe.
    Mijn bloeddruk was laag tot erg laag. Mijn hb meestal goed maar halverwege aan de lage kant. Op mijn werk was het erg druk en stressvol. Dat zijn allemaal mogelijke oorzaken, maar niets 'duidelijks'.
    Al met al was er niet echt iets aan de hand, ik werd er alleen zo eeehhhh.... moe van :D

Neem je rust, zoveel als je kunt.

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier ook last van vermoeidheid en zeer slechte conditie.
    Volgens de vk bloedruk en alles in orde.
    Ze denkt dat het nu wel de hele zwangerschap zo zal blijven ;)

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd je zal je bloeddruk eens in de gaten moeten houden!

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ook hier nog erg moe, ik heb onwijs uitgekeken naar die 12-14 weken want dan zou het beter worden... helaas inmiddels 20 weken zwanger en nog steeds lig ik om 20.30 uur op bed :) maar het is voor een onwijs goed doel dus we hebben het er maar voor over, al is het wel jammer dat ik naast mijn werk (36 uur) niet veel meer doe dan slapen en hangen.

8. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik ben tot 26 weken echt vreselijk moe geweest, nu met 29 weken, voel ik me pas echt goed! (en dat zal vast niet lang gaan duren) Ik ben zelfs pas na 28 weken weer gaan sporten omdat ik eindelijk weer energie heb. Dus ach ja.. het verschilt bij iedereen. Gewoon goed luisteren naar je lichaam en niet te veel verwachtingen hebben, dan valt het ook niet zo tegen.

Deel Deze Pagina