Een paar weken geleden werd R ziekjes en sinds die tijd grijpt hij constant naar zijn broek of luier en zegt broek uit. Nu zit ik dus te twijfelen, moet ik hier iets achter zoeken of kan het zijn dat hij telkens als hij plast het gevoel krijgt dat de luier/ broek uit moet? Hij voelt zich verder volgens mij prima, heeft goede luiers en geen koorts of hangerig, dus een blaasontsteking oid zal het dan toch niet zijn. Wat denken jullie, gewoon laten of toch iets checken?
Ik zou t ook checken. Mijn dochter had wel degelijk een blaasontsteking maar was de vrolijkheid zelve.
En op t potje zetten? Een vriendin van mij heeft een kindje van negen maanden en die word op een bepaalde manier onrustig als hij moet plassen. Als ze hem snel op t potje zet plast hij.
hmm.... op het potje zetten weet ik nog niet. Vrees dat tegen de tijd dat ik zijn broek, romper en luier uit heb, dat het al gedaan is . Daarnaast als hij in bad aan t plassen is, snapt hij echt helemaal niet waar het vandaan komt, te grappig om te zien Denk dat ik morgen toch maar even probeer wat urine op te vangen om te controleren, helemaal lekker zat het me al niet en gezien jullie reacties al helemaal niet. Beter voor de zekerheid!
Dat klinkt idd heel handig. Heb hem net een half uur zonder luier rond laten lopen met een beker in de aanslag en anders vanavond in bad nog een opvangpoging!
Heb gisteren bij de apotheek snel zo'n zakje gehaald, dus vrijdag gaat het zeker weten lukken met opvangen!