Nu mijn dochter aan het lopen is geslagen, is het binnenkort tijd voor haar eerste echte schoenen. Hebben jullie gewoon 1 paar voor die kleintjes? Ze zijn er natuurlijk zo uit. Maar we gaan naar de zomer toe en ik vind die kleine sandaaltjes zo schattig. Maar voor in het bos is dat weer niet handig. Maar ik vind de prijzen vrij hoog voor goede kinderschoenen....
Onze dochter heeft: - een paar dichte schoenen voor KDV en buiten spelen (shoesme gekocht 70% korting) - een paar nette veterschoentjes - een paar witte allstars - een paar teva sandaaltjes (makkelijk op strand straks) - een paar ballerinas (gekregen van mijn moeder) Mijn man vond het belachelijk dat ik twee zoveel schoenen heb voor onze dochter totdat hij zag dat schoenen op kdv en met buiten spelen toch wel veel te lijden hebben.. Ik vind twee paar schoenen echt wel nodig, ik kreeg maandag mijn dochter terug van kdv met zeiknatte schoenen (ze hadden met water gespeeld) en dan moet ze toch droog paar aan.
Teveel! Mn jongste heeft: 2 paar All Stars, 2 paar ballerina's, 1 paar gewone schoentjes van Shoesme, 1 paar Teva sandalen en een paar gewone sandalen. Mijn oudste heeft 1 paar Allstars, 1 paar gewone schoenen, 1 paar ballerina's, 1 paar sandalen en nog een paar Teva's. De teva''s zijn voor op vakantie moet ik zeggen.
Haha, ik lees het al. Ik kan dus gewoon los gaan. Er zijn zoveel leuke schoenen. Hebben jullie dan allemaal "dure" schoenen, of ook gewoon bij de van Haren vandaan?
Yara is nu net aan eht stappen en heeft 2 paar schoentjes. 1 paar gekregen sportschoentjes en 1 paar ballerina's van de zeeman. Vind het niet nodig om een kapitaal aan die kleine dingen uit te geven! Als ze straks echt loopt moeten ze wel goed zijn natuurlijk, maar ook goed hoeft niet super duur te zijn!
Ik heb wel dure schoenen. Voor kdv en buiten spelen wil ik straks wel gewoon goedkopere aanschaffen maar de shoesme waren toevallig veel afgeprijs dus ook niet zo duur..
zoonlief heeft nu 1 paar van van Haren, maar ik wil er nog gympjes bij en teva`s. Hij heeft gisteren op 20,5 gelopen en vond ze geweldig, maar ze waren nog veel te groot. En gympjes is ook niet zo makkelijk met maatje 19. Weinig keus en vaak niet voor lopende kinderen.
Voor mijn dochter is het niet anders dan voor mezelf. Ik wil dat ze schoenen heeft die bij haar kleding passen en ook bij verschillende weersomstandigheden. Dus ze heeft 1 paar regenlaarsjes, 1 paar bikkembergs (al lekker afgetrapt dus lekker om buiten te spelen e.d. ), 1 paar nette shoesme schoentjes, 1 paar croc ballerina's, 1 paar nette rapley ballerina's, 1 paar nette pastry gympen. En daar komen er nog wel meer bij naarmate de zomer dichterbij komt verwacht ik... haha. Ergste is nog dat we alle schoenen, op de bikkembergs na, de afgelopen 3 dagen gekocht hebben... Ineens 2 maten gegroeit.
Voor mij jochie meestal 2 paar gewone schoenen. En in de zomer sandalen ernaast, in de winter snowboots..
Eerste maat die hij had: één paar schoenen. Nu zit hij in de volgende maat. Ik heb weer één paar schoenen, maar ontdekte afgelopen week dat hij daar toch wel erg zweetvoetjes in krijgt. Nu heb ik er dus een paar crocs bij gekocht. Verder hebben we naast de gewone schoenen altijd een paar leren slofjes voor binnen.
Mijn dochter heeft al zo'n 6 paar schoenen, kan niet eens kruipen.. Dus zodra ze lopen kan zullen het er nog wel veel meer zijn. Maar mama heeft dan ook meer dan 50 paar, dus daar is geen ontkomen aan..
Ik heb hier gewoon 1 paar schoenen voor als we weggaan. En een paar regenlaarzen die ik hem ook aandoe als hij in de tuin gaat of ind e zandbak enz enz. Dan nog een paar sloffen (en straks leren slofjes) voor binnen. Voor de rest van de warme periode lekke rop blote voetjes, dta wil hij het liefste nu al maar vind het nog wat te koud voor hem. xx
Mijn zoontje had 1 paar schoenen. Ze waren duur genoeg (70) en kon 4 maanden later over in schoenen die 2 maten groter waren omdat zijn voeten een spurtje hadden gehad. Dus nee, hier geen overdosis schoenen. Sandalen doe ik trouwens nooit weer. Die heeft hij vorig zomer gehad. Is er regelmatig mee gevallen omdat hij met de neus over de weg schraapte, het zooltje dubbel ging en hij dus asfalt ging happen.
Phoe.. Erg veel.. Donker blauwe veterschoen, zilvere laarsjes, laarsjes met bont, van die pocahontas schoentjes, uggs, nike's, crocs, zilvere sandaaltjes en creme kleurig. Meer als genoeg dus Hihi
nu 2 paar. Shoesme en all stars. Krijg nog een paar roze gympen binnen. En ze heeft nog een paar regen laarsjes.
tot nu toe 1 paar , van Van Haren. Daarvoor gympies van de hema - toen liep ze nog niet echt, dus die zijn hélemaal versleten. Als het straks zomer wordt, komt er nog wel een paar sandaaltjes bij misschien en ik houd Marktplaats een beetje in de gaten. In mt 22 staat er al een paar slippertjes (met hiel rand) te wachten..
Nou in de winter hebben mijn kinderen maar 2 paar, paar nette laarzen voor mijn dochter paar nette schoenen voor mijn zoon en dan nog wat voor erbij al is het me niet gelukt afgelopen jaar om wat goedkoopst te vinden voor mijn dochter ( extreem smalle voeten) ze had dus maar 1 paar maar dat was wel 180 euro. Deze zomer heb ik goede schoenen gevonden die " maar" 90 euro waren nu krijgt ze er wat bij en sandaaltjes natuurlijk en slippertjes maar voor al deze dingen betaal ik zoveel voor haar omdat ze niet op dat flut spul kan lopen. Mijn zoon kan dat wel maar ik vind dat voor hem ook niet nodig gewoon. Gewoon een of 2 paar goede stappers.