extreem veel slijmverlies 3 mnd na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Allahinkulu, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hallo,

Ik hoop dat ik hier met mijn vraag terecht kan..
    Ik ben 3 maanden geleden bevallen en 11 dagen na mijn kraambloeding ben ik weer ongesteld geworden..
    Echter ben ik daarna niet meer ongesteld geworden..ik heb vorige week voor de zekerheid een testje gedaan maar ben niet zwanger..dus het zal waarschijnlijk wel te maken hebben met het feit dat ik bv geef ofzo.
    Wel heb ik echt 3 weken lang steeds ongesteldheids krampjes gehad..lage buikpijn..onderrugpijn etc. Dat is nu over..maar nu heb ik vreselijk veel slijmverlies. (sorry erg onsmakelijk hihi) maar mijn onderbroek is steeds echt helemaal doorweekt..echt de hoeveelheid van een lichte ongesteldheid zeg maar maar dan slijmverlies..en het is nu ook een beetje gelig en van dat rekbare slijm.
    zou ik soms een infectie hebben of iets? zou ik langs de dokter moeten? of is dit normaal? het ruikt niet vreemd ofzo.

alvast bedankt.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi allahinKullu,

ik dacht ook meteen aan een infectie van je vagina, dus ik zou inderdaad even de HA bellen. Hormonaal kan het ook worden veroorzaakt, maar zoals jij het beschrijft zou ik er even mee naar de HA gaan.

Groetjes Brigitte

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Heel erg bedankt voor je antwoord.
    Ik wou gister naar de dokter..maar dat is hier in het ziekenhuis en er zijn vreselijke lange rijen dus helaas moesten we weer terug ivm de wachttijden. maandag nog maar een keer proberen. Maar ik wil wel echt even laten nakijken wat ik nou precies heb..want ik blijf ook echt steken en krampen houden ook in mijn link 'lies' zeg maar..

groeten, AllahinKullu

Deel Deze Pagina