extreem verkouden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FloorMax, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heyhey,

oooooh mijn mannetje is zo verschrikkelijk verkouden! vannacht de hele nacht met hem gelopen, wilde alleen maar rechtop tegen mij aanslapen :( alles zit vol slijm en hij had net 39,5 graden koorts. heb hem een koel badje gegeven en de koorts is iets gezakt gelukkig. verder gestoomd op de badkamer en luuf en neusspray voor hem gehaald maar hij is zo verschrikkelijk zielig!!

hoe lang zal dit duren? ik hoop zo dat hij zich snel weer beter voelt! :(

moest even mijn verhaal kwijt! :(

groetjes floor

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Beterschap!! Heb hier nog geen verkoudheid meegemaakt maar kan me voorstellen dat het super zielig is voor zo'n kleintje! (ik denk dat ik de HAP al gebeld zou hebben in mijn onzekerheid! haha)

3. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ben al bij de dokter geweest straks...gewoon heel erg verkouden maar hij kan het zelf aan zei hij. geen medicijnen voorgeschreven gelukkig, daar vond hij Max nog te jong voor en hij dacht dat Max dit zelf wel kon oplossen dus ik hoop dat hij gelijk heeft...

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap! Onze dochter heeft afgelopen week griep gehad, snotteren, hoesten en koorts. Heeft een week geduurd.. Ze had er ook dubbele oorontsteking bij..

Het is een heftige griep met veel koortspieken.. Ik heb hem zelf ook en ik kreeg na een week nog steeds koortspieken en ben nog steeds doodmoe..

Maar de huisarts zei kinderen zijn er sneller bovenop dan volwassenen en dat klopt, mijn dochter huppelt weer vrolijk rond en ik voel me nog lang niet happy..

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    gelukkig maar! dat gun je die kleintjes toch niet? het is zo zielig! :( hij wil echt alleen maar tegen me aan hangen...arm ventje...ik vertroetel hem lekker hoor!

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    zielig als die kleintjes ziek zijn :(
    mijn tips:
    een ui naast zijn bed
    hoofdeinde bedje schuin zetten, hij kan ook wel last hebben van druk op zijn oren als hij helemaal plat ligt.
    evt. pcm zetpil (neusspray heb je al)

beterschap voor je manneke

7. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heb het bedje inderdaad schuin gezet....
    het is inderdaad zo zielig!

dank jullie allemaal! hopen dat ik weer snel mijn kleine vrolijke kereltje terug heb!

8. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi,

Naar he, je kindje zo ziek te zien. Mijn oudste is een week lang ziek geweest, hele hoge korts, snot uit alle gaten en hoesten. Nu helaas de jongste geveld doord dit alles, zo sneu. Wij hebben inmiddels een AB kuur gekregen en deze slaat langzaam aan. Ze kan er ook bijna niet van slapen, hoest zichzelf wakker enzo....

Volgens de HA waren we al de 50e patientjes deze week met deze klachten... Dwaalt toch iets in de rondte...helaas.

I.i.g heel sterkte en beterschap en als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan naar je HA!

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    dank je! ik kijk het een paar dagen aan maar bij twijfel ga ik zeker terug!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier ook...lig naar het gebulder door de babyfoon te luisteren en ik denk dat het een laaaaaaange nacht gaat worden

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
  12. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hij heeft tot 6 uur geslapen. het gaat alweer wat beter, flink diaree nu maar wel weer zin in het flesje en zijn fruithapje ging er ook prima in. hoop dat hij snel beter is!

Deel Deze Pagina