Thanks meiden voor de ijzer tips en andere kleine tips en vooral er aan toegeven !! Helaas was ik altijd al snel vermoeid door mij crohn, en nu met dat griepje en zwanger is het pffoe heeeel erg maar, positief mijn bloed is altijd perfect !!! Absoluut veel groentes eet ik mmm heerlijk En juist als je in de middag een tukkie doet vind ik zelf dat ik nog vermoeider ben voor me gevoel !! Iemand die dit herkend ?? Xxx
ook ik heb er last van hellaas... Ik probeer elke dag te wandelen, of te fietsen. Zorgen dat me conditie goed blijft, dan voel ik me vaak al beter. Ook vroeg naar bed inderdaad! Hopen dat het vanzelf weer over gaat!
Hier ook moe, vooral smiddags, moet er echt rekening mee houden. Ik stort vooral eind vd middag in. Ik zorg daarom dat ik smorgens belangrijke klusjes in en om het huis doe zodat ik smiddags "vrij" ben om te doen of laten wat ik wil(werk thuis, boerderij, dus eigen baas). Smiddags in mn bed kruipen heeft geen zin, word ik alleen maar lamlendiger van. Dus dan ga ik ff op de bank zitten, al dan niet met mn ogen dicht. Het is tegen etenstijd ook zwaar, als ik dan heb gegeten en al onze dieren zijn daarna gevoerd, heb ik weer wat energie(voornamelijk ook door de buitenlucht). Ik geef me er ook maar aan over, ik zorg dat ik voldoende drink(vooral water!) en als ik trek heb eet ik fruit, ontbijtkoek o.i.d, dus voedsel waar vezels in zitten. Meer dan goed voor mezelf zorgen kan ik niet doen. Ben allang blij dat ik van dat beroerde gevoel in het 1e trimester af ben, wat een ellende zeg! Oja, eventjes een tip voor alle vermoeide meiden onder ons: als je onder de douche gaat, probeer dan eens Lavendel óf Rozemarijn douchegel van Kneipp, dat is zo heerlijk verfrissend, ik knap er zelf altijd weer erg van op!
Hier nog 1 waar rond 20.00 t licht bij uit gaat. En dan echt doodop zijn. Wat al gezegd is, er aan toe geven. Lukt niet altyd maar als t lukt heb ik weer ff wat energie.
Heel herkenbaar. Mijn energie gaat nu iets beter. Het 1ste trimester was een ramp. Ik sliep het liefste de hele dag, in combi met overmatig braken was het een feest. Sinds vorige week gaat het iets beter. Maar. nog steeds ben ik niet helemaal fit. Eigenlijk al 7 jaar niets, sinds de 1ste keer dat ik zwanger werd